AnonymBruker Skrevet 9. juli 2012 #1 Skrevet 9. juli 2012 Jeg synes det er litt vanskelig å se fargene skikkelig på Luxus Hair sitt fargekart. Fargen jeg er ute etter er sånn ca kobberrødt. Det kan se ut som en av fargene kan brukes til kobberrødt hår, men jeg er veldig usikker. Noen som vet? Vurderer å eventuelt kjøpe blondt og farge det kobberrødt. Noen som har erfaring med farging av dette håret? Anonym poster: 359cb0b8ad168ef2df7987746c0a5d0f
Gjest Candy Pie Skrevet 10. juli 2012 #2 Skrevet 10. juli 2012 Jeg har hatt nr 2,3,4 og har nå 613 / 12 Alle har vært helt like som på bilde, bortsett fra den jeg har nå. Den er mye lysere i virkeligheten ! Men fargen er veldig fin, da. Den du skal ha vet jeg dessverre ingenting om, men jeg har lest at luxushair er veldig flinke til å finne rett farge til håret ditt. Så du kan sende inn bilde av håret ditt, så sier de hvilken farge du burde velge Jeg har farget extension før, bleket også. Men det er ikke noe du burde gjøre. Jeg synes ikke håret er så fint etter å ha vasket det, så jeg unngår å vaske det for mye, eller bruke mye av hårspray osv Den gangen jeg farget håret tok håret til seg fargen annerledes enn mitt hår, så det ble bare kluss alt sammen Men kanskje det kommer noen andre her som kan gi bedre svar enn meg !
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2012 #3 Skrevet 10. juli 2012 Jeg bestilte hår fra LuxusHair for ikke så lenge siden. Jeg kikket på fargekartet og skulle ha en mørkeblond farge, og tok da en nyanse mørkere for å være sikker på at det ikke ble for lyst. Jaggu var håret jeg fikk aaaltfor lyst da det kom i posten På fargekartet så det ut som en helt annen farge enn det jeg fikk. Så jeg tok å farget det selv, men løshåret fikk endel grønnskjær i seg.... så nå må jeg korrigere fargen på nytt... men da regner jeg med at løshåret blir mer "slitt".. Jeg ville anbefalt deg å ta en mørkere nyanse enn den fargen som ligner på din. Evt gjør som hun over meg sier, ta bilde av håret ditt og send det inn til de for å høre deres mening Anonym poster: 82d90379d4bf99250da4c57e8c434afe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå