Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel var du da du fikk dine første grå hårstrå? Og hvor lang tid tok det fra første grå hårstrået var oppdaget, til du hadde synlig grått hår?

Nysgjerrig :)

Anonym poster: 601f1e8d31ac50feb18c291ee4fb7f70

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg var 18. Nå, dobbelt så gammel, har jeg minst 50 % grått.

Skrevet

Da jeg var 17år og frisøren skrek så høyt at folk utenfor butikken hørte han.Så ikke smart ut der han stod og holdt på mitt ene grå hår! Tosk!

Gjest Stille vann
Skrevet

Jeg er 39 og har enda ikke fått noen. Må følge med på denne tråden for jeg lurer veldig på når de dukker opp.

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var 17år og frisøren skrek så høyt at folk utenfor butikken hørte han.Så ikke smart ut der han stod og holdt på mitt ene grå hår! Tosk!

23, nå er jeg veldig mørk da, har visst en del å si det

Anonym poster: eaed158229cfae516d026e1d13c6a511

Skrevet

ca 18-20-år.... Har opprinnelig "kommunefarga" hår. Sier seg selv at jeg farger det :fnise:

Nå er jeg 29 og har nok grå hår til at jeg er relativt nøye på å farge etterveksten. Men det er heldigvis mange flere brune hår en grå enda! Det rare er at de grå hårene i stor grad samler seg på den ene siden av hodet :klo:

Skrevet

26 år. Har vel funne 4-5 grå hårstrå på meg sjølv på ca 1 år. Er mørk.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leste et sted at det går ca ti år fra de første grå hårene kommer til andre kan se det. Og at alle tror at de er veldig tidlig ute med å finne grå hår, fordi det aldri er noen andre enn en selv som legger merke til det.

Anonym poster: 6d3b634dbcab9cb91083fec955295a8e

Skrevet

Jeg var 20 når jeg oppdaget mitt første grå hår. Nå et par tre år senere har jeg ca 5-10 grå hår og alle sitter litt spredt like innenfor hårfestet ved pannen på venstre side. Har min naturlige nøttebrune hårfarge og ingen av de grå hårene synes med mindre jeg drar håret i panna bakover.

Gjest gjest17
Skrevet

Når jeg var 26, fant 10-20 hårstrå rundtom. Er mørk blond.

AnonymBruker
Skrevet

Mener å huske jeg var rundt 25. 7-8 år senere ble det mer og mer grått i tinningen.

Anonym poster: fa87255c004ed49eba40a156260cfee9

Skrevet

Kan ikke helt huske det, muligens 22-23? Har vært synlig grå (fler enn enkelte hårstrå) siden midten av 30-årene omtrent.

Gjest Raindrops
Skrevet

Haha, nå ble jeg lettet, for jeg fant et grått hår for ikke så lenge siden og fikk helt panikk siden jeg bare er 22, men det ser ut som det er relativt normalt.

• Liker 1
Skrevet

Er 34 år og har enda ikke funnet noen. Kan ha noe med at jeg er naturlig lys blond og forhåpentligvis har arvet min mors hvite hår. For syns selv det er blitt mye lysere i hårfestet i pannen, men ingen andre som legger merke til det.

AnonymBruker
Skrevet

25 :snurt; Men nå som 29, så er det ikke merkbart sånn sett. Er heldigvis naturlig blond, så de grå blander seg inn med resten av håret :)

Anonym poster: 2ab17d5c878f1c43cafbecf7e14edff2

Skrevet

Heldige de som er blonde, for da synes jo ikke de grå hårene man har fått. :)

Fant mitt første da jeg var 23år. Det var i tillegg tykt og bølgete(??) og stod rett opp! Håper det ikke sier noe om hvordan håret mitt blir når jeg er 50. :P

• Liker 1
Skrevet

Jeg nærmer meg 40 og har ikke et eneste. Moren min var veldig grå da hun var 40 så det er rart. Har heller ingen rynker utenom "sinnarynke" mellom øynene og noen linjer i panna.

Skrevet

Ikke fått noen enda. Er 32 år. Har gjevngamle venner ig to av jentene har grått i tinningen.

Skrevet

Fant de første par da jeg var 30-31, godt mulig de dukket opp før uten at jeg så dem. Synes hårfargen generelt har grånet, så pleier å farge håret. Men er egentlig usikker, håret har alltid vært litt "grått" om vinteren, men blekes til blondt om sommeren - men så bodde jeg noen år nordpå hvor sola ikke tok noe. Er 35 nå, og har noen fler helt grå/hvite hår nå noen steder på hodet. Faren min ble helt grå i 30-årene, moren min fikk ikke et eneste grått hår før hun var nesten 60, så jeg har vel arvet mer fra pappa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...