AnonymBruker Skrevet 9. juli 2012 #1 Skrevet 9. juli 2012 Har bestilt varer fra feelunique etter å ha sett andre her si man bare scanner inn kvitteringen fra postkontoret og ber de betale tilbake ekstra omkostningene. Hvordan gjør dere dette? Ser f eks på kontakt oss siden at det oppgis ikke en egen e-post adresse for slike henvendelser, og at deres egen "henvendelser" knapp ikke gir mulighet for vedlegg. Ønsker gjerne forklaring på hvordan jeg skal gjøre dette når jeg får kvittering fra posten. Tusen takk på forhånd alle sammen! Anonym poster: 2d266b01d0b98373bf5d7f79713bb59c
Gjest badeand1 Skrevet 9. juli 2012 #2 Skrevet 9. juli 2012 (endret) http://www.hildechristina.com/how-to-tilbakebetaling-av-tollmoms-fra-feel-unique Endret 9. juli 2012 av Mortem
Armitage Skrevet 9. juli 2012 #3 Skrevet 9. juli 2012 Du kan scanne kvitteringen selv og sende den på mail til [email protected] Står på siden deres om man leter litt.
Jade Skrevet 9. juli 2012 #4 Skrevet 9. juli 2012 Og har du ikke skanner, så funker det kjempefint å bare ta bilde med kameraet ditt. Bruk makro-innstillingen for å gjøre teksten ekstra skarp.
Kløftfrid Skrevet 11. juli 2012 #5 Skrevet 11. juli 2012 (endret) Eg mottok eit produkt som tydeleg var gamalt (rar konsistens og lukt), sendte e-post om dette til Feelunique og dei bad meg sende produktet attende til dei. Er det ikkje vanleg at dei sender eit nytt produkt? Må eg bruke pengar på retur? Endret 11. juli 2012 av Kløftfrid
Armitage Skrevet 12. juli 2012 #6 Skrevet 12. juli 2012 Eg mottok eit produkt som tydeleg var gamalt (rar konsistens og lukt), sendte e-post om dette til Feelunique og dei bad meg sende produktet attende til dei. Er det ikkje vanleg at dei sender eit nytt produkt? Må eg bruke pengar på retur? Hvis jeg drev butikk så ville jeg ha hatt igjen produktet ja. Ellers kan jo hvem som helst påstå at det er noe galt med produktet og så få et nytt produkt i tillegg til det de har kjøpt fra før. Nettbutikken har jo ikke mulighet til å undersøke om det er hold i klagen om de ikke har mulighet til å se på produktet. At du må legge ut for frakten er jo heller ikke uvanlig, da nettbutikken ikke kan vite hvor mye du må betale i frakt fra deg til dem. Satsene er annerledes i fra land til land. De refunderer frakta hvis du tar vare på kvitteringen og sender den til dem. Dette er f.eks. vanlig hos Komplett.no som er en norsk nettbutikk. Der har jeg flere ganger måtte legge ut for frakten når jeg skulle returnere noe til dem. Dette utlegget fikk jeg igjen da jeg sendte dem kvitteringen på mail.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå