Gjest Svampen Skrevet 9. juli 2012 #1 Skrevet 9. juli 2012 Er det mulig å finne ut om noen av vennene mine viser seg som frakoblet for meg i Facebook- chatten? Begynner å lure på om en venninne av meg har gjort det med meg...
Cuddlegirl Skrevet 9. juli 2012 #2 Skrevet 9. juli 2012 Du kan jo spørre en felles venn om hun er pålogget.
lillevill Skrevet 9. juli 2012 #3 Skrevet 9. juli 2012 Jeg vet at mange på min venneliste gjør dette. Plager meg ikke nevneverdig..De orker bare ikke chatte, så jeg tar det ikke personlig!
Honnikorn Skrevet 9. juli 2012 #4 Skrevet 9. juli 2012 (endret) Jeg er uten unntak ikke logget på chatten, orker ikke å "gardinprate" med gud og hvermann. Kan bli litt slitsomt ser du Endret 9. juli 2012 av Honnikorn
Gjest Svampen Skrevet 9. juli 2012 #5 Skrevet 9. juli 2012 Du kan jo spørre en felles venn om hun er pålogget. Lurt! Takk for svar Er utrolig irriterende og slitsomt med venner som blir sur for den minste ting og ikke kan snakke med meg om det som er galt, og heller velger å ignorerer meg. Jeg vet ikke at jeg har gjort noe galt, men man kan jo begynne å lure når hun ikke har vært pålogget på lenge (og hun bruker Facebook mye til vanlig).
Gjest Svampen Skrevet 9. juli 2012 #6 Skrevet 9. juli 2012 Jeg er uten unntak ikke logget på chatten, orker ikke å "gardinprate" med gud og hvermann. Kan bli litt slitsomt ser du Ja, skjønner hva du mener, men denne personen er ikke "gud og hver mann". Vi er gode venner, og snakker med hverandre mye. Nå de siste dagene har det plutselig blitt helt stille og hun har ikke vært pålogget på Facebook. Hun er en person som blir fort sur, så jeg begynner å lure på om jeg har gjort noe galt
Honnikorn Skrevet 9. juli 2012 #7 Skrevet 9. juli 2012 Hm, en furter altså. Ikke greit med furtere, jeg kjenner noen selv. Det beste er å la de furte ferdig og så bare prate vanlig med dem når de slutter å furte.
Gjest Svampen Skrevet 9. juli 2012 #8 Skrevet 9. juli 2012 Hm, en furter altså. Ikke greit med furtere, jeg kjenner noen selv. Det beste er å la de furte ferdig og så bare prate vanlig med dem når de slutter å furte. Ja, det er sant, men jeg liker ikke at folk er sur på meg uten at jeg vet hvorfor de er det. Jeg vet ikke at jeg har gjort noe galt, men enkelte tar seg nær av det mest utrolige altså.
Honnikorn Skrevet 9. juli 2012 #9 Skrevet 9. juli 2012 Ja, som sagt, kjenner noen slike. Vanskelig å forstå hva som foregår i hue på dem innimellom. Antagelig ingenting når jeg tenker meg om.
Sirah Skrevet 9. juli 2012 #10 Skrevet 9. juli 2012 Kan man blokkere enkeltpersoner i chatten? Jeg velger ofte å stå som avlogget selv. Ikke fordi jeg er sur på noen, men det er ikke alltid det passer å småprate
Gjest Svampen Skrevet 9. juli 2012 #11 Skrevet 9. juli 2012 Kan man blokkere enkeltpersoner i chatten? Jeg velger ofte å stå som avlogget selv. Ikke fordi jeg er sur på noen, men det er ikke alltid det passer å småprate Jepp. Om du trykker på tannhjulet øverst til høyre i vinduet til personen i chatten, så kan du klikke på "vis som frakoblet", og da vises du som frakoblet bare for denne personen Det pleier jeg også å gjøre av og til, når jeg ikke gidder å prate med noen, men har ikke blokkert enkeltpersoner
QueenOfTheSidewalk Skrevet 9. juli 2012 #12 Skrevet 9. juli 2012 Kan man blokkere enkeltpersoner i chatten? Jeg velger ofte å stå som avlogget selv. Ikke fordi jeg er sur på noen, men det er ikke alltid det passer å småprate Ja.
Gjest Svampen Skrevet 9. juli 2012 #13 Skrevet 9. juli 2012 Ja, som sagt, kjenner noen slike. Vanskelig å forstå hva som foregår i hue på dem innimellom. Antagelig ingenting når jeg tenker meg om. Huff, må være slitsomt å ha det sånn - å bli grinete for alt hele tiden. Slitsomt for oss som lever rundt slike personer er det hverfall :frown:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå