AnonymBruker Skrevet 9. juli 2012 #1 Skrevet 9. juli 2012 Hei! Min sønn klarte i dag det helt store - å tegne på den ene stolen i stua! Han har brukt en helt vanlig gråblyant og stukket/prikket mange små hull/prikker ned i stoffet. Ingen streker. Har prøvd å gnikke prikkene bort med kaldt vann og klut, men fargen sitter liksom nedi stoffet/fibrene. Har ikke brukt noen vaskemidler da jeg er redd for at dette vil gjøre vondt verre. Setter stor pris på alle råd! Anonym poster: c3c83fef0d92e11cf6caccc18484b5e2
Kraula Skrevet 9. juli 2012 #2 Skrevet 9. juli 2012 Hei! Min sønn klarte i dag det helt store - å tegne på den ene stolen i stua! Han har brukt en helt vanlig gråblyant og stukket/prikket mange små hull/prikker ned i stoffet. Ingen streker. Har prøvd å gnikke prikkene bort med kaldt vann og klut, men fargen sitter liksom nedi stoffet/fibrene. Har ikke brukt noen vaskemidler da jeg er redd for at dette vil gjøre vondt verre. Setter stor pris på alle råd! Anonym poster: c3c83fef0d92e11cf6caccc18484b5e2 http://www.gorenje.no/support/gode_kjokkenrad/ups/flekkguide/slik_fjerner_du_flekker
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2012 #3 Skrevet 9. juli 2012 Takk for link. Har testet viskelær, men prikkene sitter så dypt nedi stoffet/fibrene. Dessuten er jeg redd for at all gnikkingen skader stoffet :-/ Anonym poster: a337d56d44725e8f39cde8f638f6ca45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå