Gå til innhold

Stila Prime Pot Waterproof Eye Shadow Primer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vurderer å kjøpe denne da jeg veldig lett blir oljete på øyelokk, har tunge øyelokk og øyeskygger ikke sitter fint selv med pudder. Noen med erfaring? PS link til produktet http://www.feelunique.com/p/Stila-Prime-Pot-3-3ml

Anonym poster: 006eeab8008e893fb175a40a45a0b982

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte den i fargen Taffy, men kastet den etter kort tid fordi den var håpløs. Den ble oransje etter kort tid, og fikk ikke sminken til å sitte bedre enn på nakne øyelokk. Jeg foretrekker Too Faced Shadow Insurance som primer, og MAC Paint Pots som kremskygger (blant annet).

Gjest "gjest"
Skrevet

Ikke med den der øyeskyggebasen nei, men jeg bruker øyeskyggebase fra Artdeco og er superfornøyd.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Det jeg lurer på er om stila selges i Norge...? Har så lyst på øynskyggen kitten :fnise:

OT, men ikke så grovt at jeg skammer meg :sjenert: Jeg bruker forresten urban decay sin primer potion, og har bare fint å si om den.

Gjest "gjest"
Skrevet

Det jeg lurer på er om stila selges i Norge...? Har så lyst på øynskyggen kitten :fnise:

OT, men ikke så grovt at jeg skammer meg :sjenert: Jeg bruker forresten urban decay sin primer potion, og har bare fint å si om den.

Tror ikke det er noen forhandlere i Norge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...