AnonymBruker Skrevet 9. juli 2012 #1 Skrevet 9. juli 2012 Vurderer å kjøpe denne da jeg veldig lett blir oljete på øyelokk, har tunge øyelokk og øyeskygger ikke sitter fint selv med pudder. Noen med erfaring? PS link til produktet http://www.feelunique.com/p/Stila-Prime-Pot-3-3ml Anonym poster: 006eeab8008e893fb175a40a45a0b982
Honesty Skrevet 9. juli 2012 #2 Skrevet 9. juli 2012 Jeg kjøpte den i fargen Taffy, men kastet den etter kort tid fordi den var håpløs. Den ble oransje etter kort tid, og fikk ikke sminken til å sitte bedre enn på nakne øyelokk. Jeg foretrekker Too Faced Shadow Insurance som primer, og MAC Paint Pots som kremskygger (blant annet).
Gjest "gjest" Skrevet 9. juli 2012 #3 Skrevet 9. juli 2012 Ikke med den der øyeskyggebasen nei, men jeg bruker øyeskyggebase fra Artdeco og er superfornøyd.
Gjest BabyBlue Skrevet 9. juli 2012 #4 Skrevet 9. juli 2012 Det jeg lurer på er om stila selges i Norge...? Har så lyst på øynskyggen kitten OT, men ikke så grovt at jeg skammer meg Jeg bruker forresten urban decay sin primer potion, og har bare fint å si om den.
Gjest "gjest" Skrevet 9. juli 2012 #5 Skrevet 9. juli 2012 Det jeg lurer på er om stila selges i Norge...? Har så lyst på øynskyggen kitten OT, men ikke så grovt at jeg skammer meg Jeg bruker forresten urban decay sin primer potion, og har bare fint å si om den. Tror ikke det er noen forhandlere i Norge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå