Gå til innhold

Depositum på selskapslokaler

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi betaler 1000 kroner i depositum...også mener jeg vi må betale halvparten av det festen kommer på (sånn ca...) 1 måned før.

Skrevet

Pappa ble litt sur da han fikk vite at vi måtte betale 75% av festen nå så han skulle ringe og ordne opp :lol: Tenkte jeg bare skulle sjekke hva som var vanlig.

Skrevet

Det kan hende det var 75% også når jeg tenker etter...

Når skal dere gifte dere igjen? Skal dere ha det på hotell? Hvor?

Skrevet

25 september på Linne Hotell

Skrevet

Vi skal ha festen der også, men vi må da ikke betale for festen før 1 måned før...Det skal stå i de papirene dere har fått..

Skrevet

Var der nede i dag og spurte - hun sa de sendte ut regning på 75% med en gang, men da ordner det seg vek når ordne-opp-pappan min ringer.

Skrevet

Så rart...Eneste jeg har fått er en regning på 1000 kroner.. Også skal jeg ha møte med kjøkkensjefen i mars en gang..

Skrevet

Kan hende jeg missforstod henne også - hun er jo dansk :wink: Fikk forresten super hjelp der. Vi dro dit såpass tidlig fordi de hadde gitt oss litt feil opplysninger ang. antall gjester der.

Skrevet

Ja, hun er litt vanskelig å forstå..Jeg skal avtale møte med de ganske snart jeg tror jeg, så det er tid til å rette opp evt. misforståelser pga. STORE språkbarrierer... :ler:

Skrevet
Ja' date=' hun er litt vanskelig å forstå..Jeg skal avtale møte med de ganske snart jeg tror jeg, så det er tid til å rette opp evt. misforståelser pga. STORE språkbarrierer... :ler:[/quote']

Ja - hun høres faktisk litt tverr ut på telefonen, men var supertrivelig IRL. Hvor mange gjester er dere?

Skrevet

Forresten, hvor mange gjester er dere? Skal du bestille bryllupskaken derfra?

Skrevet

Hun anbefalte ikke å bestille bryllupskake derfra faktisk. Litt fordi vi vet hvordan vi v il ha den. Vi er 75 gjester

Skrevet

Det er litt av det som er problemet...Vi klarer ikke helt å bestemme oss, men rundt 60 tenker jeg..

Jeg tror også jeg skal bestille kaken fra et annet sted.. Det koster jo 3000 for en 3-etasjers der så det kan jeg få billigere og kanskje mer spennende et annet sted..

Skrevet

De måtte nemlig flytte festen vår fra de lokalene oppe til restauranten, men er fornøyd med det.

Skrevet
25 september på Linne Hotell

Ha, ha! Jeg venter på svar fra Skøyen Hovedgård, men tenkte jeg skulle undersøke med Linne også. Venter på svar fra de nå! :D Men da er jo ikke det aktuelt. Vi gifter oss jo samme dag!!

:hoho:

Skrevet
:wink: Der har det vært opptatt lenge allerede ja. :ler: Vi har faktisk okkupert de tre største lokalene der den dagen.
Skrevet

Vi har betalt 50.000kr til losby..Så tar vi resten etter bryllupet..

Skrevet

Bjørnsgard har ikke nevnt noe ennå - og vi har vært og snakket med dem i en og en halv time....Vi nevnte det i høst, da vi ville være sikre på å få lokalene. Men de pleier visst ikke ha depositum. Ringiåsen ville ha titusen, de (et annet sted vi vurderte).

Skrevet

Har dere forresten fått en ordentlig kontrakt Arwen? Hvor det spesifiseres hva dere skal ha og ikke osv.?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...