AnonymBruker Skrevet 9. juli 2012 #1 Skrevet 9. juli 2012 Tidligere hadde jeg en annen maladr, men har nå yahoo. Jeg sendte en viktig mail, men mottaker påatår at han ikke har fått den. Når jeg går inn på "sendte",så står dato,og klokkeslett når den er sendt. Jeg har ikke fått noe i retur med "error" På den forige mailadressen, så kunne jeg huke av for "lesebekreftelse", når mottaker hadde åpnet den. Jeg har gått inn på innstillinger på yahoo,og finner ikke den. Noen andre som har yahoo? Anonym poster: d22ac6719c0bf71909b6256157bbbf5a
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2012 #2 Skrevet 9. juli 2012 Tidligere hadde jeg en annen maladr, men har nå yahoo. Jeg sendte en viktig mail, men mottaker påatår at han ikke har fått den. Når jeg går inn på "sendte",så står dato,og klokkeslett når den er sendt. Jeg har ikke fått noe i retur med "error" På den forige mailadressen, så kunne jeg huke av for "lesebekreftelse", når mottaker hadde åpnet den. Jeg har gått inn på innstillinger på yahoo,og finner ikke den. Noen andre som har yahoo? Anonym poster: d22ac6719c0bf71909b6256157bbbf5a ps. hvor stor er sjangsen for at mottaker ikke har fått mailen? adr.hans er den som er brukt i to år,og som kommer opp automatisk. Anonym poster: d22ac6719c0bf71909b6256157bbbf5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå