Gjest Pterodactylkake Skrevet 11. februar 2004 #1 Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg husker ikke magegreier når vi har sex, men for hvor lenge kommer navlepiercing til å være hindring for dette? Håper ikke til i det hele tatt men man vet aldri :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus_venus Skrevet 11. februar 2004 #2 Del Skrevet 11. februar 2004 Tror ikke jeg skjønte spørsmålet.... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 11. februar 2004 #3 Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg husker ikke magegreier når vi har sex' date=' men for hvor lenge kommer navlepiercing til å være hindring for dette? Håper ikke til i det hele tatt men man vet aldri :oops:[/quote'] Jeg ville ikke utsatt den for "gnukking" uten at den var skikkelig grodd. Det går vel an å gjøre det på andre måter i mens? Han trenger jo ikke ligge over magen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 11. februar 2004 #4 Del Skrevet 11. februar 2004 Hva med å kjøre :doggystyle: ei stund. Eller ha en dobb i stedet for ring i navelen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 11. februar 2004 #5 Del Skrevet 11. februar 2004 jeg er ikke flink til å gjøre meg forstått, beibis! Det jeg mente var at jeg husker ikke om vi har gnikke eller klaskesex for jeg tenker ikke i gjerneingsøyeblikket, men begge er jo katastrofale for min i dag tatte navlesak! Men pen er jeg nå, i navlen! Sexy sadie jeg likte tipset ditt for det er en vakker og naturlig stilling tjihi knis fnis flir! Hjem og prøve nå baibaii! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå