Gjest Marius Skrevet 9. juli 2012 #1 Skrevet 9. juli 2012 Jaja, nå som det er "sommer" , så skal jo de fleste jenter gå med åpne sko hvor føttene forblir nakne. Ikke noe galt ved det, men det jeg stusser over er alle disse jetnene som ikke gidder å ta vare på føttene sine i det hele tatt, og har grisestygge tær, men likevel går med åpne sko. Er så helt for jævlig å se på. Forstår dere ikke at det er mange som grøsser ved synet av ustelte føtter og tær? 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2012 #2 Skrevet 9. juli 2012 Du må ikke se på andres tær.. Anonym poster: ab706297fe0ae1660f4f90603a482637 6
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2012 #3 Skrevet 9. juli 2012 Hva legger du i "ustelte"? Anonym poster: fba2140d17c3c312f8ff62dd0f86b691
Aldrisur Skrevet 9. juli 2012 #4 Skrevet 9. juli 2012 Har sett noen mannetær i sommer også, ikke akkurat velstelte om jeg kan si det sånn. 16
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2012 #5 Skrevet 9. juli 2012 Enig med Aldri Sur. Apropos stygge tær, så ser jeg langt oftere menn med stygge og ustelte tær enn kvinner med stygge tær. Anonym poster: 2ea641feb039f620896321902d95a048 7
Gjest Sverige Skrevet 9. juli 2012 #6 Skrevet 9. juli 2012 Jeg vil påstå det er menn som er verst til å ta vare på føttene og tær, er ikke få menn jeg har sett med ufyselig farge på føttene og gule tær (og ru kanter), fysj og pføy! 2
Gjest Sobril Skrevet 9. juli 2012 #8 Skrevet 9. juli 2012 Når mine føtter er ustelte føles det like ubehagelig som å gå ut på morran uten tannpuss. Føler at det er min plikt å holde de styggeste kroppsdelene velstelt - spesielt når de skal vises frem i sandaler. Her om dagen så jeg en flott dame på stranda. Hun lå på magen og solte seg. Hælene hennes var på sprukne at det så ut som om noen hadde skjært i dem med kniv. Var fryktelig guffent.
Hoppetaujenta Skrevet 9. juli 2012 #9 Skrevet 9. juli 2012 Hvis noen kjenner at det kommer sure oppstøt av vemmelse over mine rene, glade, sommerlige naturtær, så er det dem vel unt. 8 1
^me^ Skrevet 9. juli 2012 #10 Skrevet 9. juli 2012 (endret) hva legger du i ustelt? jeg har ikke akkuratt fått utdelt de retteste tærne fra naturen sin side, jeg klipper og lakkerer dem, men ikke noe mer enn det... Endret 9. juli 2012 av ^me^ 1
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2012 #11 Skrevet 9. juli 2012 Jeg vasker tærne mine, klipper tåneglene og filer hælene. Går ut fra at dette kvalifiserer til stell av tær? Men de ser likevel ikke pene ut. Har naturlig lange og knoklete tær som lett får blemmer og liktorner til tross for tilpassede sko, så mange kan nok lett tro at jeg ikke steller dem. At de er stygge er i hvert fall ikke min feil. 1
Gjest HunterLady Skrevet 9. juli 2012 #12 Skrevet 9. juli 2012 Jeg driter i om du synes tærne mine er usexy! Fotfetisjist eller? Kan ikke forstå hvorfor du ellers glaner på tærne til folk, som i mine øyne er den kroppsdelen jeg bryr meg minst om. 6
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2012 #13 Skrevet 9. juli 2012 Enig med TS jeg. Mange ustelte føtter i omløp. Man bør passe godt på tesene, de skal bære vekten av hele kroppen hele livet. Sprukken hud, ustelte neglebånd, sorte render, ruglete sprukne negler, gulaktig farge.. Det koster bare et fotbad i zalo, en god fil og litt krem så er mye av jobben gjort. Deilig er det og! Jeg har ikke lekre føtter, lange tær og knokler får man ikke gjort noe med. Men resten kan fint pyntes på allikevel. God sommer i sandaler!
Tirius Skrevet 9. juli 2012 #14 Skrevet 9. juli 2012 Når mine føtter er ustelte føles det like ubehagelig som å gå ut på morran uten tannpuss. Føler at det er min plikt å holde de styggeste kroppsdelene velstelt - spesielt når de skal vises frem i sandaler. Her om dagen så jeg en flott dame på stranda. Hun lå på magen og solte seg. Hælene hennes var på sprukne at det så ut som om noen hadde skjært i dem med kniv. Var fryktelig guffent. Så hun skal dekke til hælene sine til en hver tid bare fordi hun har sprukne hæler? 4
Gjest Sobril Skrevet 9. juli 2012 #15 Skrevet 9. juli 2012 Så hun skal dekke til hælene sine til en hver tid bare fordi hun har sprukne hæler? Nei, absolutt ikke. Men hun var all over ganske jålete - bortsett fra føttene. Det så vondt ut helt enkelt, og ikke behagelig for mine øyne. Jeg trenger selvsagt ikke se på dem så det spiller ingen rolle for meg. Fortalte det bare fordi det ser ut til at mange glemmer føttene. De trenger pleie de også!
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2012 #16 Skrevet 9. juli 2012 Nei, absolutt ikke. Men hun var all over ganske jålete - bortsett fra føttene. Det så vondt ut helt enkelt, og ikke behagelig for mine øyne. Jeg trenger selvsagt ikke se på dem så det spiller ingen rolle for meg. Fortalte det bare fordi det ser ut til at mange glemmer føttene. De trenger pleie de også! Jeg tror vel at de færreste her i verden står opp og tenker at de skal kle seg/dekke seg til for å behage dine øyne. Er jo bare å se en annen vei! Anonym poster: 7da6a2920f46f75d8cacc949f9a27da3 2
Gjest Sobril Skrevet 9. juli 2012 #17 Skrevet 9. juli 2012 Er jo bare å se en annen vei! Anonym poster: 7da6a2920f46f75d8cacc949f9a27da3 Og det nevnte jeg vel også? Noen ganger lurer jeg på om folk her inne kun leser det de vil lese...
Gjest NerdMedSverd Skrevet 9. juli 2012 #18 Skrevet 9. juli 2012 Gidder ikke sitte å knukke på føttene mine for at de skal bli fine. Mye mer praktisk med harde klumper som heler, mindre vondt å gå på i lengden. Alle har stygge føtter uansett 4
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2012 #19 Skrevet 9. juli 2012 Hvis man først har fått fotproblemer eller stygge tær er det faktisk ikke bare å dyppe dem i Zalo og vips er de fine igjen. Fotproblemer er som regel ikke rent kosmetiske, jeg har f.eks. stygge tånegler fordi jeg spilte fotball lenge, og siden har det ikke vært noen vei tilbake. Jeg får også veldig fort blemmer og sår, enda jeg bruker gode sko, men jeg går 2-3 timer daglig + skogsturer. Den dagen alle menn steller føttene sine kan jeg kanskje bruke litt ekstra tid og penger på det, frem til da nøyer jeg meg med å ha kortklipte negler og litt krem på hælen. Anonym poster: 0ea4f7eeaf6724aa05c9b60a767cbe6b 3
Armitage Skrevet 9. juli 2012 #20 Skrevet 9. juli 2012 Jeg er en av dem som synes fotstell bortsett fra neglklipp og vask er ganske kjedelig. Men investerte i Baby Foot for ikke så lenge siden og det var perfekt for meg. Nå har jeg pene føtter som jeg bare trenger å smøre en gang om dagen for at de skal holde seg myke:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå