Makrell Skrevet 9. juli 2012 #1 Del Skrevet 9. juli 2012 Hei. Håper jeg kan beskrive problemet godt nok her Jeg er i uke 25 nå og begynner å slite med fordøyelsen. Problemet mitt er at når jeg spiser, så føler jeg at maten ikke blir ordentlig fordøyd, men at den på en måte blir værende bak brystbenet. Det er ikke snakk om noe halsbrann, det er bare en ganske ubehagelig følelse. Det fører også til at jeg ikke orker så mye mat, og at det tar lengre tid mellom hver gang jeg spiser. Noen som kjenner seg igjen, eller har noen tips til hva jeg kan gjøre for å bedre fordøyelsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 9. juli 2012 #2 Del Skrevet 9. juli 2012 Idag har jeg kjøpt meg sviske-juice. Det er varmt anbefalt fra min mor. Fås på Meny. God bedring, og lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadamasa Skrevet 9. juli 2012 #3 Del Skrevet 9. juli 2012 Hei. Jeg kan anbefale svisker. Men mest av alt, spis masse fiber og drikk masse vann. Jeg droppet brød i uke 20, og har spist grove knekkebrød og 1-2 rå gulrøtter hver dag siden. Det har gjort at magen fungerer! Når det er sagt, så er det naturlig at peristaltikk (tarmbevegelser) bruker opptil dobbelt tid når man er gravid, fordi den glatte muskulaturen "slår seg av" grunnet hormoner. Du er ikke alene om å ha opplevelsen av irriterende treghet i systemet, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Makrell Skrevet 9. juli 2012 Forfatter #4 Del Skrevet 9. juli 2012 Godt å høre at jeg ikke er alene. Da er det bare å ta på seg skoa og gå til innkjøp av svisker og fiberrik mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå