Gå til innhold

Liker henne godt som person, men er nysgjerrig på ei anna ei...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg vært på to dater med ei jeg traff på nettet. Hun liker mye felles og tenker mye likt som meg, er lett å prate med og er veldig snill. Det er egentlig slike damer jeg er på jakt etter... Jeg liker å holde henne i handa og holde rundt henne, men har ikke enda kysset henne. Hadde en mulighet da jeg drog på kvelden, men jeg holdt tilbake fordi 1) jeg begynte å hoste utover kvelden, og 2) jeg var ikke helt sikker på hva jeg egentlig føler. Men det er vel normalt siden jeg bare har truffet henne to ganger... Jeg skal treffe henne igjen på torsdag.

Det er også det faktum at hun har blitt slått av exen sin og er ganske sårbar. Jeg vil være snill av person og vil derfor ta litt tid og absolutt ikke presse eller skremme henne.

Før jeg traff henne så traff jeg ei anna ei (som reiste på 1 ukes ferie til kina i ei uka dagen etter). Hun visste jeg ikke noe om. Hun var ei venninne av ei anna venninne jeg har som spøkte med at hun skulle "spleise" oss. Jeg spurte henne ganske raskt om hun ville bli med meg på kino når hun kom tilbake, og det svarte hun ja til (om hun får tid, noe som er forståelig når man skal flytte fra vestfold til bergen). For å være ærlig er jeg mer nysgjerrig og tiltrukket av denne andre jenta, kanskje fordi jeg ikke vet så mye om henne, men også fordi jeg synes hun er enda litt mer fysisk tiltrekkende, og det er mer spennende å finne ut av ting etter hvert som praten går... men hun kommer til å flytte til bergen i starten av august.

Det jeg lurer på er om det er greit å date begge disse samtidig? Jeg vil ikke såre noen...

Anonym poster: a1fa54d4a5436cc686ab9a231ae6bc94

Videoannonse
Annonse
Gjest Awzm me
Skrevet

Det er jo greit, du har ikke forpliktelser til noen av dem. Men, det er jo et dilemma ... Du burde ikke holde dette hemmelig, det blir litt feil, men om du sier det, så er det ikke sikkert de gidder mer.

Men det er ikke noe umoralsk ved å "bli kjent" med to samtidig, blir kansje verre om du begynner å bli mer fysisk med begge samtidig da.

AnonymBruker
Skrevet

Du bør ikke date to på en gang. Men møt den andre når hun kommer på kun en date. Det er det eneste du trenger for å gjøre deg opp en mening. Noe mer blir umoralsk. Man dater bare en av gangen. Sånn er det. Om jentene visste at du vurderte det hadde de sikkert stikki begge to av de.

Anonym poster: e11343db75a3a7b7bcb1071e0b687fb7

Skrevet

Date flere bak ryggen er ikke bra, nei.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dater i hvert fall ingen som ikke kan holde seg til bare meg. Dating handler om å bli kjent, og da synes jeg man kan ta seg tid til å bli kjent med én av gangen, ellers tror jeg det fort blir mye kluss.

Helt i begynnelsen, når vi for eksempel har datet bare én gang, må han gjerne treffe noen andre, dersom han har avtalt noe eller noe sånt, men om han ikke etter 3-4 møter kan "date eksklussivt" er jeg ikke interessert.

Anonym poster: 21c9a9b71afe795d15c86709535ae2f8

AnonymBruker
Skrevet

Helt som en start synes jeg det er greit, men du bør bestemme deg rimelig fort. Om du må "beholde" begge over tid og veie for og i mot tenker jeg at ingen av dem egentlig er den rette (evt at du ikke er så rett selv). Og at minst en av dem bare er back up fordi du ikke vil risikere å ende uten noen... Det er ikke en helt god innstilling. Man bør jo egentlig klare seg fint alene og ikke ende med en kjæreste som bare var den som var tilgjengelig akkurat der og da...

Anonym poster: 8da2c6ef334a7f9605af3abc4e6f5469

AnonymBruker
Skrevet

TS her: jeg tenkte ikke et sekund på å "beholde" begge over en stund. Jeg har lyst til å bli kjent med hun jeg har gått ut med et par ganger (som egentilg føles ut som glir over til "vennesone", mens jeg er nysgjerrig på hun andre), og prøve å gå ut med hun andre...

Jeg har gått ut med 3 på samme uke før, men da kjente jeg ingen av de noe særlig og droppa to av de etter en gang og gikk ut flere ganger med den "tredje."

AnonymBruker
Skrevet

TS her igjen: Jeg har forresten bestemt meg at jeg skal bruke tid på å bli kjent hun jeg har vært ute med 2 ganger. Det er genialt om jeg "bare" for en ny venn også :)

• Liker 1
Skrevet

TS: Siden du liker hun andre dama litt bedre enn hun første, om det skulle bli slik at dere ble sammen, er du da villig til å flytte til Bergen med henne? Har du mulighet til det?

AnonymBruker
Skrevet

Nei det trur jeg ikke. Jeg skal enten til Frankrike i midten September (men det er ferie i både slutten av oktober, jul, februar og påske, så langsveisforhold skulle funke), eller til sørlandet... Om jeg begynner på universitet på sørlandet vil jeg begynne i midten av august. Hun som skal flytte til bergen vil uansett være rimelig opptatt med flytting frem mot den datoen... og jeg ser det som lite sannsylig at hun vil ha tid til mer enn maks 2 ganger for å treffe meg. Mens hun "første" kan jeg se en hel del før jeg drar i September. Jeg har flytta litt selv før... Jeg vet hvordan det er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...