Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg har hengt mye og snakket daglig med en jeg er interressert i, i ca 2 mnd.. Vi snakker om alt, lettere via FB/sms enn face to face, men vi vet begge at vi er interressert i hverandre. Begge har sagt det rett ut, så er ingen tvil om det.

problemet er at begge er sjenerte og foretrekker at den andre tar det første initiativet.. Han har stort sett hvert i forhold (2 lange) og jeg har ikke vært i noe forhold tidligere.

Trenger tips for hvordan vi kan komme oss videre fra friendzone til et forhold.. hva kan jeg gjøre som hverken skremmer han eller meg?

hilsen jente 25

Anonym poster: d4f4f123bad8e5f6a72728d6d902d106

Videoannonse
Annonse
Gjest "gjest"
Skrevet

Inviter ham på hjemmelaget mat og kjøp inn vin.

AnonymBruker
Skrevet

ja, kunne gjort det, saken er bare det at jeg bor hjemme hos mine foreldre denne sommeren av div. årsaker.. så vi henger stort sett alltid sammen hos han.. Har flere ganger spist middag hos han, men vi har ikke kommet lenger enn at jeg har sittet i armkroken hans en gang..

hilsen TS

Anonym poster: 165c6fa7b8ac59e1e6edc142a914b3db

AnonymBruker
Skrevet

Ta med vin på middag hos ham ;) Og hvis dere får til å flørte via chat, så gjør det for å "varme opp" eller bringe tema på banen? En av dere må bare enten si rett ut at nå kliner vi, eller bare kaste seg over den andre... hehe.

Anonym poster: 9e3964ad12dbfe81453d50282f7d66b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...