AnonymBruker Skrevet 9. juli 2012 #1 Skrevet 9. juli 2012 Leste i dag artikkelen i VG om Fred Hamelten - selvutnevnt konge på øyebryn i Oslo. Jeg har vært hos han to ganger (1500 kr fattigere), og jeg kan bare slå fast at fyren er EKSTREMT oppskrytt og man får lite igjen for pengene. Det er svært mange flinke hudpleiere som gjør akkurat det samme (threading) for en mye mindre penge. For det første; han bruker en kjappfarging (sitter på 1-2 min, maks) som går ut med en gang, og sminker på farge etterpå (hos de med lyse hår) for å gi en illusjon om mer markerte bryn. Dette klarer alle helt fint på egenhånd. Begge gangene jeg var der; han bablet nonstop om et produkt han og kona skulle lansere, egne pinsetter (jeg opplevde et ekstremt kjøpspress) og what not. Disse pinsettene er helt vanlige tweezers som kan få kjøpt overalt UTEN Fred Hameltens navn på. Det produktet han babler om er bare noe tull de har lansert for å skape et merkevarenavn rundt navnet Hamelten. Uansett, jeg vil ikke anbefale å bruke pengene på noe sånt tull, det er på tide at folk våkner litt. Han har bevisst gått mot kjendiskunder og lar seg villig avbilde på bloggene deres for å bli populær. Jeg ble iallefall bare kvalm av å høre på han, og jeg har blitt om ikke finere på nappefronten andre plasser. Anonym poster: 57b92ef94a03aa239a642c0794276d93 5
Gjest Uanonymbruker Skrevet 9. juli 2012 #2 Skrevet 9. juli 2012 Hvorfor gikk du til ham to ganger? 4
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2012 #3 Skrevet 9. juli 2012 Fordi jeg trodde jeg tok feil og det som stod i media var rett, og lot tvilen komme han tilgode. Men etter andre gangen valgte jeg å stole på meg selv. Folk får finne ut av det selv, men hypen er så lite rettferdig. Han lopper jo folk for ingenting. Mesteparten av de 45 min brukte han på å prate om seg selv, Tone Damli og den nye superpinsetten som du får til under hundrelappen andre plasser. Anonym poster: 57b92ef94a03aa239a642c0794276d93 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2012 #4 Skrevet 9. juli 2012 Fred Hamelten skjuler da ikke at dette er en sveitsisk pinsett!! Det står på selve pakningen og pinsetten bærer navnet til fabrikken som heter Rubis. Skal du kjøpe den på nettet må du ut med nesten 40 euro + frakt + moms + ca 100 kroner for tollbehandling til posten. Det blir fort over 500 kroner for en pinsett. På den pinsetten som Fred har finner du kun navnet til Fred Hamelten og Bobbi Brown (den superkjente makeup-artisten). Hvorfor juger du? Når det gjelder jobb har han verdens stjerner som kunder. Er de dumme de da? Jeg vet at han er glad i prate, men sånn er han Han er original. Lukter jeg hanteloven eller sjalusi? Sjekk fakta! Pinsetten er vinner av flere priser. Norske cosmopolitan skrev at dette var var verdens beste pinsett. Vanlig og vanlig Fru Blom Men er du fornøyd med en annen pinsett - så ok Han er best i Norge - if you like it or not Antar at du feilpostet? ________________________________________________________________ Nei, der tar du helt feil. Jeg har selv kjøpt pinsetten i utlandet til 80 kr, og du finner det samme på nett. Tips; ebay. Verdens stjerner som kunder? Haha. Han er like ram på å selge seg selv som Jan Thomas, og det sier vel alt. Jeg var iallefall skuffet, og jeg er ikke alene om det. Men han får nappe seg til himmels, det er ikke mitt problem at andre velger å svi bort pengene på det. Jeg var iallefall ikke fornøyd. Og nei, han er langt fra noen Norgesmester Anonym poster: 57b92ef94a03aa239a642c0794276d93
Tabris Skrevet 9. juli 2012 #5 Skrevet 9. juli 2012 Jeg klarer ikke helt forstå at noen ønsker å bruke 1500 kroner på napping av øyenbryn, uansett hva de måte hete de som gjør det. 8
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2012 #6 Skrevet 9. juli 2012 Og det er litt merkelig at en bruker som registerer seg rett etter at et slikt innlegg blir postet hardtnakket reklamerer for både han og pinsetten. Det å påstå at dette er jantelov eller sjalusi er typisk kvinnelig hersketeknikk. Nei, jeg er ikke sjalu på en mann som bruker livet sitt på å NAPPE ØYEBRYN (finnes det noe mer intetsigende?) Og ære være dem som lykkes - men jeg hyller heller flinke folk fremfor folk som markedsfører seg selv som en gudebenådet skapning når det ikke er tilfellet. Anonym poster: 57b92ef94a03aa239a642c0794276d93 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2012 #7 Skrevet 9. juli 2012 Leste i dag artikkelen i VG om Fred Hamelten - selvutnevnt konge på øyebryn i Oslo. Jeg har vært hos han to ganger (1500 kr fattigere), og jeg kan bare slå fast at fyren er EKSTREMT oppskrytt og man får lite igjen for pengene. Det er svært mange flinke hudpleiere som gjør akkurat det samme (threading) for en mye mindre penge. For det første; han bruker en kjappfarging (sitter på 1-2 min, maks) som går ut med en gang, og sminker på farge etterpå (hos de med lyse hår) for å gi en illusjon om mer markerte bryn. Dette klarer alle helt fint på egenhånd. Begge gangene jeg var der; han bablet nonstop om et produkt han og kona skulle lansere, egne pinsetter (jeg opplevde et ekstremt kjøpspress) og what not. Disse pinsettene er helt vanlige tweezers som kan få kjøpt overalt UTEN Fred Hameltens navn på. Det produktet han babler om er bare noe tull de har lansert for å skape et merkevarenavn rundt navnet Hamelten. Uansett, jeg vil ikke anbefale å bruke pengene på noe sånt tull, det er på tide at folk våkner litt. Han har bevisst gått mot kjendiskunder og lar seg villig avbilde på bloggene deres for å bli populær. Jeg ble iallefall bare kvalm av å høre på han, og jeg har blitt om ikke finere på nappefronten andre plasser. Anonym poster: 57b92ef94a03aa239a642c0794276d93 Hva er problemet ditt? Hva var du ikke fornøyd med! Du kunne si til ham at fargen gikk bort - da hadde han farget for deg pånytt. Det Fred Hamelten gjør på kundene sine med farge er at han farger i flere omganger for at det ikke skal bli veldig hardt - da må man evnt bleke de og det er veldig dårlig for huden. Jeg er livredd for at brynen skal bli for mørke, og derfor går jeg innimellom i salongen og får farge på. Det gjør han gjerne med et smil om munnen, jeg betaler ikke ekstra for det. Om du ikke liker ham så er det en annen sak. Han er glad i å prate med kundene sine og planen sine. Han har mye energi, men han er konge i jobbe sin. Og angående pinsetten??? Bobbi Brown er en tulling da som også har navnet sitt på pinsetten? Det er sveitsiske håndtverkere som lager denne pinsetten. Rubis heter produsenten og de produserer verktøy som brukes av Patek-Philippe, Rolex, Cartier. De som MÅ ha det BESTE utstyret for å lage verdens beste klokker :) Denne pinsetten får du alri noe sted for 100 kroner! Jeg er kunde hos Fred i flere år og han er verdens mest rettferdige menneske jeg har sett - istedenfor å skrive negativt på et forum kan du si rett ut til ham hva du mener - at fargen ble borte - at du vil ha en ekstra behandling. Nordmenn og kvinner må lære å si hva de mener - ikke baksnakking. Verden blir ikke bedre av det Kjøpepress?? Det er bare tull. Fred Hamelten presser aldri noen til å kjøpe ting - men han er entusiastisk om den gode pinsetten, eller irriterende entusiatisk kanskje??? Han er egentlig veeldig koselig - og man glemmer resten av livet når man sitter hos ham Angående pris - her er Norge og ingenting er billig. Alle skal overleve. Lykke til - anbefaler deg å gå til ham og fortelle hele historien - skal love deg du får et stort smil fra han Anonym poster: 74d57dbdc69d6236ad89179c3e16a4ba
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2012 #8 Skrevet 9. juli 2012 1. Han bruker ikke bra nok farge. 2. Det er masse småhår igjen mellom bryn og under brynene. 3. Jeg har vært hos ungarske bestemødre på 50 år i øst-eruopa som er mer nøye enn han. 4. Prisen er altfor stiv, han tar like mye betalt som en lege med 6 års utdannelse og som har ansvar for folks liv og helse - dette er ØYEBRYN vi snakker om. Det som gjør meg kvalm, er måten både han og Jan Thomas forsøker å få inn sine navn i media sammen med oppslag om kjendiser etc. Det er KUN snakk om markedsføring, og det er synd at ryktet løper foran han. Men det sier mer om hvilken gal, gal verden vi lever i. Anonym poster: 57b92ef94a03aa239a642c0794276d93 2
Gjest Tinkerbell Skrevet 9. juli 2012 #9 Skrevet 9. juli 2012 Jeg synes han er flink, men prisen er altfor drøy. Skjønner ikke hvorfor folk skal ødelegge for andre som klarer å oppnå suksess i det de driver med.
*Vilje* Skrevet 10. juli 2012 #10 Skrevet 10. juli 2012 Har også vært hos Fred et par ganger uten å bli ovebevist om at det var verd pengene. Han er flink til å forme men jeg fant ut at om jeg følger grunnprinsippene for hvordan bryn skal formes kom jeg rimelig nær samme resultat selv.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2012 #11 Skrevet 10. juli 2012 Det er ikke akkurat rakettforskning Anonym poster: 57b92ef94a03aa239a642c0794276d93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå