Gå til innhold

unge mødre på FEM nå !

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Herregud, mere harry Drammen kjerring har jeg aldri sett! Så fæl!modell? Virkelig, ikke høye tanker om seg selv eller? Ser ut som en hest jo.. snakker om hun med det lange blonde håret. Uffa meg..

Anonym poster: ce279d39c08809581351f8750dbfd4fc

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

heheee, fikk faktisk med meg det jeg også.... håret hennes er en ting, men de krøllene som hun venninna lagde på henne med rettetanga!? :overrasket: de så ut som dreads jo!

AnonymBruker
Skrevet

Huff! Det var heeelt grusomt! Usj :P. Om du ikke har sett denne episoden før, gled deg til kjolen! Hahaha! Gi meg ingen min dere! Psyko kjerring!

AnonymBruker
Skrevet

Blæ :P kan ikke noe for det.. men hun som er gravid og har en sønn som heter oliver. Måten hun uttaler navnet på .. olliiiiver! Jeg bor i Fredrikstad selv og uttaler ikke navnet sånn. Det høres helt merkelig ut!

Noen som vet hva slags kreft hun fra Finsnes har hatt? Og om hun er helt frisk?

Gjest Yellow Taxi
Skrevet

Syns du kan spare deg for å skrive sånt om enkeltpersoner. Er tross alt ikke helt usannsynlig at hun kan lese det selv, eller at noen hun kjenner leser det.

AnonymBruker
Skrevet

Syns du kan spare deg for å skrive sånt om enkeltpersoner. Er tross alt ikke helt usannsynlig at hun kan lese det selv, eller at noen hun kjenner leser det.

Hun er jo helt grusom mot andre mennesker, hvorfor får jeg ikke lov til å si fakta??

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvem jente dere snakker om.... har sett de fleste episodene av unge mødre (og alle sesongene..), MEN hvem jente snakker dere om? Navnet anyone, hvis dere husker det?

Jeg syntes heller ikke det er særlig lurt å kommentere dritt om enkeltpersoner på internettet.... men når det er snakk om oppmerksomhetssjuke folk som SELV velger å være med i et program som Unge Mødre, ja da må de tåle litt kritikk også!

Anonym poster: 48a74285419733cb1c1bb43f0b215dac

AnonymBruker
Skrevet

Er vel snakk om hun med kineserbaby!

Anonym poster: a383e24c97461d1f492dca13fe0d7c48

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...