Gå til innhold

Farge nedentil

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Det er mange tråder og diskusjoner her rundt hva som er normalt nedentil når det gjelder hårvekst/barbering og store/små kjønnslepper. Jeg lurer på en litt annen sak, nemlig hva som er normalt når det gjelder farge? Etter at jeg startet å barbere meg har jeg begynt å lure på om jeg er skitten nedentil, fordi jeg har oppdaget at jeg er så mørk enkelte steder der. Får ikke det helt til å stemme heller, for jeg vasker meg daglig og burde være normalt renslig. Kan det være de mørke hårrøttene mine som lager skyggeeffekt gjennom huden, eller er det helt vanlig å ikke være lys rosa overalt? Vet at man blir mørkere når man er opphisset og blodet strømmer til, men jeg er mørk også i uopphisset tilstand... Er veldig utrygg naken pga dette, det blir sex med lyset av for min del og jeg føler meg fæl og stygg mellom beina. Hvilken farge "er dere"? Om dette er unormalt, er det noe jeg kan gjøre for å bli "ren"? Har begynt å vaske og skrubbe meg hele tiden siden jeg oppdaget dette, men vet jo at det ikke er sunt for syrebalansen i lengden. Har hørt om folk som bleker anus, men er det vanlig å bleke f.eks. kjønnslepper også?

Pia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bleke kjønnsleppene *AU*

Slapp av, det er helt normal å være alt fra rosa til "lysebrun" der nede... Noen har også "pigmentflekker". Så lenge de virker som de skal så er alt i orden. Kosmetisk har jeg aldri hørt noen si rosa er bedre enn lysebrun farge eller forskjeller i fargegradene. Er vel der som ellers i kroppen. Noen er brune, noen bleke... Jeg er ganske mørk i huden og blir fort brun, og har noe mørkere kjønnslepper enn andre kan ha. Har aldri fått klager :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh - ble umiddelbart litt lettet. Takk! Får ikke studert andre damer i skrittet akkurat, så det er ikke helt greit å vite.... Skal prøve å slappe litt mere av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du prøver med litt leppestift på de ytre kjønnsleppene, blir nok mannen din kjempeoverrasket og forlanger at lyset skal være på-garantert sucsess.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pia !!

Det du beskriver, trenger du IKKE å bry deg om ! Dama mi har akkurat det samme. Og alle de andre jeg har vært i seng med har også hatt det. Noen mer enn andre, men vi gutter bryr oss ikke om det. Og du burde ikke skrubbe deg så mye nedentil ! Ikke bra. Du kan garantert føle deg trygg med noen mørke flekker eller mørke området. har noe med pigmenter å gjøre, ikke urenslighet. !! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, så godt å høre! :D

Har blitt litt på tuppa etterhvert og ikke hatt noen referansepunkter. Dere gutta burde vel vite hva som er vanlig. Glad nå, takk, takk! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...