Gå til innhold

Sydentur i SEPT?HVOR?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei folkens.

Jeg og min sambo får ikke reist på ferie nå til sommeren, så da ble vi enige om å reise i begynnelsen av September.

Men, vi vet ikke hvor? :sjenert: Jeg vil til sol og varme, han vil det samme, og ikke noe partysted, men mer rolig og avslappende. Det viktigste er at det er varmt og sol. :)

Hvilken land annbefaler dere? Er det egentlig varmt i Syden på den tiden av året? Håper noen vil tipse oss, hadde blitt kjempeglad. :goodbye:

Anonym poster: 73b3fae8b23b08ea8938dd26fb2ee10a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke anbefale noe enda, men vi skal reise til Albena i Bulgaria i september(visstnok roligere plass enn Sunny Beach og Golden Sands). Jeg har tidligere vært i Golden Sands og trivdes godt der, så er spent på Albena. I følge nettsider og reisebyrå skal Bulgaria ha brukbar varme i september.

Skrevet

Hellas er flott i begynnelsen av september. Varme i luften og godt og varmt vann :-)

AnonymBruker
Skrevet

Nice er jo knall i september. Da er det ikke så mye folk som i juli og august, men fortsatt godt og varmt.

Anonym poster: 886b0f2a262681a4996f0ebe58c021f6

Skrevet

Var i Tyrkia i september et år, og gjennomsnittstemperaturen lå på over 30 grader:) plasser som Side og Kemer er vel roligere enn Alanya hvertfall :)

Skrevet (endret)

Hellas er fint.

Endret av Natalie_28
Skrevet

Algarvekysten i Portugal er ganske fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...