Gjest MrsL Skrevet 12. februar 2004 #21 Del Skrevet 12. februar 2004 You go girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julibrud 2004 Skrevet 12. februar 2004 #22 Del Skrevet 12. februar 2004 Har akkuratt en likedann her hjemme. Vi må ha pengene på¨kontoen osv.... Når i pokker springer vi rundt med 50-100 000 kr på kontoen????? Aldri... De brukes opp på faste utgifter og det som ellers hører til. Jeg var på kjærestetur med mannen. Elta begge ungene hos svigermor. Der satt jeg meg ned på kne og fridde til han. AHn ble jo paff og sa at jeg fridde nå får å sette dato, og ikke vente til pangene plutselig sto på konto. Vi hadde da vært ringforlovet i nesten 7 år. Hadde også ett oppgjør med meg selv før frieriet. Ville jeg ha han med hud og hår eller ikke. Jo det ville jeg. HVa skal jeg gjøre hvis han svarte nei. Jo tok det standpunktet at sa han nei, ja da sa han nei til "OSS". OG var da klar for å måtte komme meg videre i livet... Men han sa jo ja da... Og lykkelig er jeg for det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aowi Skrevet 13. februar 2004 Forfatter #23 Del Skrevet 13. februar 2004 Da var det enden på visa for denne gang !!!!!!! vi gifter oss i april neste år.. og om vi ikke vinner i lotto før den tid så blir det i det skjulte fortsatt. Blir på tinghuset eller no sånt... og der kan man ikke bestille dato før det er 4 mnd til vielsen skal være... ettersom jeg har skjønt.... men kan man gifte seg borgelig på en lørdag? jubileet vårt er på lørdag.... hmmja.. det er nå ett år til så jeg kommer tilbake her da mangetusentakk for råd og støtte !!!!! Forhåpentligvis trenger jeg ikke flere råd til neste år igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 13. februar 2004 #24 Del Skrevet 13. februar 2004 Da var det enden på visa for denne gang !!!!!!! vi gifter oss i april neste år Gratulerer!!!!! Nok en kvinneseier...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå