Sekretæren Skrevet 9. juli 2012 #1 Skrevet 9. juli 2012 Har fått med meg at Elite har live oppdateringer o.l. Men oppleves bruken annerledes? Var det verdt pengene å gå over til Elite?
Gjest BM2 Skrevet 15. juli 2012 #2 Skrevet 15. juli 2012 Spørsmålet er for min del, finnes du noe annet en Runkeeper der ute? Noe som virker på MIN maskin, uten at jeg skal dytte mine treningsdata ut i skyen der kyniske bedrifter utnytter informasjonen på høyst spekulativt vis.
Sekretæren Skrevet 16. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2012 Spørsmålet er for min del, finnes du noe annet en Runkeeper der ute? Noe som virker på MIN maskin, uten at jeg skal dytte mine treningsdata ut i skyen der kyniske bedrifter utnytter informasjonen på høyst spekulativt vis. Still gjerne det spørsmålet, men lurt å lage egen tråd, med egen overskrift, slik at folk klikker seg inn med den hensikt å svare på ditt spørsmål.
Sophie-Ann Skrevet 16. juli 2012 #4 Skrevet 16. juli 2012 Tråden er ryddet for avsporinger, Sophie-Ann, mod
Gjest BM2 Skrevet 16. juli 2012 #5 Skrevet 16. juli 2012 Still gjerne det spørsmålet, men lurt å lage egen tråd, med egen overskrift, slik at folk klikker seg inn med den hensikt å svare på ditt spørsmål. Så så, inn med klørene pusekatt. Alternative, men relaterte, spørmål kan utvide alle sin horisont. For øvrig var det ikke liv og død for meg å få vite.
Mangopai Skrevet 16. juli 2012 #6 Skrevet 16. juli 2012 (endret) Spørsmålet er for min del, finnes du noe annet en Runkeeper der ute? Noe som virker på MIN maskin, uten at jeg skal dytte mine treningsdata ut i skyen der kyniske bedrifter utnytter informasjonen på høyst spekulativt vis. Kanskje verdt å sjekke ut Turan? Mulig man sprer treningsdataen der og, men du kan jo lese om det Endret 16. juli 2012 av Mangopai
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå