Gå til innhold

Servicemind/Mystery Shopping


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det flere her som jobber/har jobbet for Servicemind (House of Minds) som Mystery Shopper på bl.a. flyplasser i Norge? Hva er i så fall deres erfaring med dem?

Jeg har tatt oppdrag for dem i et par år, de fleste av dem på flyplasser her i Norge. Problemet er at jeg konsekvent får utbetalt feil lønn (mao.: manglende lønn), og nærmest må krangle meg til riktig lønn og utbetaling av den lønnen jeg skal ha - hver gang! I tillegg tar det gjerne et par måneder før jeg får lønn for oppdrag jeg har gjort. Det verste er jo at jeg tross alt legger ut for hundrevis av kroner selv hver gang, som jeg altså ofte må krangle for å få tilbakebetalt - eller får tilbakebetalt leeeenge etter at pengene skulle ha vært på kontoen min.

Begynner å bli ufattelig lei og frustrert nå, så planen er å gi beskjed til dem om at jeg ikke ønsker å jobbe for et så useriøst firma. Likevel våger jeg faktisk ikke å gi beskjed om dette før jeg får den resterende lønnen som jeg har krav på.

Anonym poster: 618bcaa01085c538c9b7b618b3636597

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bytt over til SeeYou. De er seriøse og tøyser ikke sånn med lønna.

Anonym poster: a28c72d23310c4a01482f979b9240a97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytt over til SeeYou. De er seriøse og tøyser ikke sånn med lønna.

Anonym poster: a28c72d23310c4a01482f979b9240a97

Takk for tipset, skal forsøke det. :)

Anonym poster: 618bcaa01085c538c9b7b618b3636597

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere her som jobber/har jobbet for Servicemind (House of Minds) som Mystery Shopper på bl.a. flyplasser i Norge? Hva er i så fall deres erfaring med dem?

Jeg har tatt oppdrag for dem i et par år, de fleste av dem på flyplasser her i Norge. Problemet er at jeg konsekvent får utbetalt feil lønn (mao.: manglende lønn), og nærmest må krangle meg til riktig lønn og utbetaling av den lønnen jeg skal ha - hver gang! I tillegg tar det gjerne et par måneder før jeg får lønn for oppdrag jeg har gjort. Det verste er jo at jeg tross alt legger ut for hundrevis av kroner selv hver gang, som jeg altså ofte må krangle for å få tilbakebetalt - eller får tilbakebetalt leeeenge etter at pengene skulle ha vært på kontoen min.

Begynner å bli ufattelig lei og frustrert nå, så planen er å gi beskjed til dem om at jeg ikke ønsker å jobbe for et så useriøst firma. Likevel våger jeg faktisk ikke å gi beskjed om dette før jeg får den resterende lønnen som jeg har krav på.

Anonym poster: 618bcaa01085c538c9b7b618b3636597

Var hos see you,var aldri tull med beatalingen..

Begrenser det seg ikke på flyplasser? Det er nå få flyplasser med noe utenfor sikkerhetsssonen

Det er stort sett billetter,info og bilutleie.

Nå får en ikke komme innenfor sikkerhetssonen uten billett

Anonym poster: 53f8ab48f012a8dabc0d7064443dabf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos see you,var aldri tull med beatalingen..

Begrenser det seg ikke på flyplasser? Det er nå få flyplasser med noe utenfor sikkerhetsssonen

Det er stort sett billetter,info og bilutleie.

Nå får en ikke komme innenfor sikkerhetssonen uten billett

Anonym poster: 53f8ab48f012a8dabc0d7064443dabf4

De kjøper jevnlig fleksible flybillettetter slik at man kommer forbi sikkerhetskontrollen, men stort sett har de som tar oppdragene egne flybilletter.

Anonym poster: 618bcaa01085c538c9b7b618b3636597

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cevita

Ikke meningen å kuppe tråden, men jeg syntes det hørtes veldig spennende ut å jobbe slik. Kunne dere fortalt litt mer om hvordan det foregår? Hvor mye tid bruker dere? Hvor mye må dere legge ut? Hvor mye får dere betalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...