Tøysejenta Skrevet 9. juli 2012 #1 Skrevet 9. juli 2012 Hei! Jeg skal flytte innen et år, men er veldig usikker på hva jeg egentlig trenger av utstyr til leiligheten. Bestikk, skåler osv. vet jeg at jeg trenger, men sånn ellers. Trenger man en kjøkkenmaskin? Blender? Mikro er kanskje ganske viktig for studenter spesielt? Jeg har bursdag snart, men vet ikke helt hva jeg skal ønske meg.
marta i farta Skrevet 9. juli 2012 #2 Skrevet 9. juli 2012 Det er vel opp til hver enkelt hvordan man liker å lage mat og hvor mye man liker å lage mat... For min del er kjøkkenmaskiner noe som tar stor plass og som jeg ikke bruker. En bolle og en visp funker helt fint Ønsk deg start pakken til Ikea, eller gå å se hva som er i den og ønsk deg det, der er det panner, litermål, visper osv... elers er det jo mye annet en kan ønske seg også som ikke er til kjøkkenet TV, høytalere/ musikkanlegg, sengetøy, håndklær, sofa og stuebord, lamper, dokost, dørmatte, tanglass og såpedespenser, pynt, natbord, tepper, kjøkkenhåndklær, grytekluter, serveringsfat... Kommer ikke på mer i farten. Det har jo litt å si om det er en møblert leilighet, en helt ny eller en som er bodd i før. Ta ferm en liste og gå rundt i huset og se deg om, hva trenger du? 1
Marikke Skrevet 9. juli 2012 #3 Skrevet 9. juli 2012 Tja, du trenger jo sengetøy og håndklær også. Kasseroller og stekepanne. Hva med å notere ting du bruker i tiden fremover, og så sette ting du ikke eier selv på ønskelista? Det går uansett fint an å leve med ganske lite en periode etter at man har flyttet, og så ønske seg ting man ser at man savner. Det kommer jo flere bursdager
Tøysejenta Skrevet 9. juli 2012 Forfatter #4 Skrevet 9. juli 2012 Marta i farta: Takk for masse tips! Dette kommer til å bli dyrt, merker jeg.. Marikke: Det var lurt! Skal prøve å notere meg hva jeg bruker mest fremover.
Nora90 Skrevet 9. juli 2012 #5 Skrevet 9. juli 2012 Stavmikser er kjempepraktisk! http://www.clasohlson.com/no/Stavmikser,-Braun-Multiquick-Harmony-MR-320-Omelette/Pr348460000
Tøysejenta Skrevet 9. juli 2012 Forfatter #6 Skrevet 9. juli 2012 Stavmikser er kjempepraktisk! http://www.clasohlson.com/no/Stavmikser,-Braun-Multiquick-Harmony-MR-320-Omelette/Pr348460000 Vi har stavmikser hjemme som jeg ikke bruker i det hele tatt, men den der virket mye greiere.. Det må jeg se nærmere på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå