Gå til innhold

Best kropp eller?

39 stemmer

1. 1. Hvem er den deiligste hunken?

• Øverste
      35
    • Nederste
      4

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvem er den deiligste hunken?

Emil_Sebastian_Ramsrud_L%C3%B8vstad.jpg

Torbj%C3%B8rn_I.K._Stafford_Barth.jpg

Anonym poster: 733b3157a1f68d536f84bf7d60360ed2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

nr 1

Anonym poster: 513e573e3dff8ba250cdb0a3c78c7ae9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nr 1

Anonym poster: 13f55de7a258760e054fcfc11f3c61cc

Gjest Svampebob1
Skrevet

That's it! Sixpacken blir herved erstattet med en liten kosemage! ;-)

Gjest HunterLady
Skrevet

Hehe ;) Tror nok ikke sixpacken er det eneste som avgjør her. De som har stemt til nå liker nok helheten til han første best.

Gjest Svampebob1
Skrevet

Hehe ;) Tror nok ikke sixpacken er det eneste som avgjør her. De som har stemt til nå liker nok helheten til han første best.

En sixpack er nok fint å se på, men det er personligheten til en person man skal holde ut med :-).

Gjest HunterLady
Skrevet

En sixpack er nok fint å se på, men det er personligheten til en person man skal holde ut med :-).

Joda. Vi er nok alle enige i det. Men i slike bildetråder som dette her, så er det svært vanskelig å poste bilder av personligheten til folk. ;)

• Liker 2
Gjest Svampebob1
Skrevet

Joda. Vi er nok alle enige i det. Men i slike bildetråder som dette her, så er det svært vanskelig å poste bilder av personligheten til folk. ;)

Jeg har ikke noe problem med at dere jenter liker sixpack.. Hadde et prosjekt for litt tilbake for jeg gjorde et forsøk på å deffe og trene til meg sixpack selv. Oppnådde greit resultat på relativt kort tid, men det fokuset på mat og trening er ikke sunt for meg, så jeg droppa det.

Men for nysgjerrighetens skyld, hva er det som gjør at dere faller for den øverste? :-)

Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg har ikke noe problem med at dere jenter liker sixpack.. Hadde et prosjekt for litt tilbake for jeg gjorde et forsøk på å deffe og trene til meg sixpack selv. Oppnådde greit resultat på relativt kort tid, men det fokuset på mat og trening er ikke sunt for meg, så jeg droppa det.

Men for nysgjerrighetens skyld, hva er det som gjør at dere faller for den øverste? :-)

Nei, hardtrening er ikke noe for meg heller. Moderat trening derimot, helt okey. :)

For min del så vet jeg jo hvem disse to er, og har derfor "blitt kjent" med hver av de sin personlighet gjennom tv. Og Emil (han øverste) er den som er minst selvgod og virker som en snill fyr. Han nederste var derimot alt som ikke er min type personlighet. Vanskelig å si mer om det dersom du ikke kjenner til de.

Også synes jeg Emil er penest. Han tiltrekker meg bare mer.

Gjest Svampebob1
Skrevet

Nei, hardtrening er ikke noe for meg heller. Moderat trening derimot, helt okey. :)

For min del så vet jeg jo hvem disse to er, og har derfor "blitt kjent" med hver av de sin personlighet gjennom tv. Og Emil (han øverste) er den som er minst selvgod og virker som en snill fyr. Han nederste var derimot alt som ikke er min type personlighet. Vanskelig å si mer om det dersom du ikke kjenner til de.

Hardtrening er noe jeg digger. Det jeg ikke digger er å konstant ha fokus på hva jeg kan spise og ikke. Dessuten får jeg et helt feil fokus av å ha sixpack som mål.. Egentlig bestemte jeg meg for å droppe det alt i går. Opprinnelig var det jo et prosjekt for å se hva som krevdes, hvor vanskelig det var og om jeg kunne lære noe av det. Hadde ikke planlagt å beholde den :-P.

Hardtrening gir en ikke sixpack hvis man ikke spiser rett. Rett kosthold og mye mosjon er det som kreves.

Personlighet, snill, pen og evt. utstrålning er det jeg noterer meg her nå ;-).

Det bekrefter egentlig noe jeg hadde mistanke om. Det på innsiden er med på å definere hvordan man fremstår og et flott indre gjør at man fremstår som mer tiltrekkende :-).

AnonymBruker
Skrevet

For min del er det fordi han ikke ser ut som han bruker 5 dager i uke på gymmen. At han ikke er like opptatt av kropp som nr2, poserer i butikkvinduer og bruker 1 time foran speilet før han skal ut.

Og jeg liker en kropp som ser ut som den kan ha blitt sånn helt uten styrketrening direkte, bare ved å leve et sporty liv.

Anonym poster: 7f710790dbee457e23edfa9b3a991091

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nummer to ser ut til å ha trent feil og fått dårlig holdning. For mye bryst og for lite rygg.

Anonym poster: 6615d470f9f71a494ae1e5355a0dd387

• Liker 1
Skrevet (endret)

Likte kroppen til 1 best. Men ansiktet til 2 :D

Men generelt litt langt unna min "type", men for all del. Godt trente.

Endret av HedvigR
  • Liker 1
Gjest Tidssone
Skrevet

Likte begge. De ser ut som de trener og holder seg i form.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg stemte utifra smil, han første ser så sur ut mens han andre ser så blid og deilig ut! ;)

Anonym poster: 8158cd7e4eabe844e7aa84c7cd0a19e7

Skrevet

Nr 2 har rart hår og litt for mye magemuskler for min smak,så nr 1!

Skrevet

En eller annen realitygreie da eller?

Ellers er gutta heldige, utrolig hvor lite utseendet teller, så forsiden på en artikkel om en som Heidi Klum hadde vært sammen med, en gammel subbete mann..

AnonymBruker
Skrevet

Kaller du det en kosemage? Fyren er jo ikke langt unna six pack. For et kroppssyn :/

Anonym poster: 76aeae04aa3e0226a63896adec203e14

• Liker 1
Skrevet

Paradis hotel er de begge to vært med på TV3 hehe ^^

Hadde nok tat nr 1 på grunn av krop og personlig het. Han fant en kjæreste på Paradis hotel og har fåt et barn,de er forsat sammen.

nr 2: Skrøt på magasinet han hadde hat sex med så så mange jenter så nei takk.

:hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...