Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal snart ut og reise, og jeg har veldig lyst på en ny og god parfyme. Jeg har en del, men er ingen av dem jeg virkelig har falt for ennå. Noen tips? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

L'or fra Dior. Jeg vet den har eksister en stund, menjeg har ikke hatt penger til å kjøpe den. Når jeg fikk den i gave falt jeg helt fullstendig.

Den har tatt over for min andre favoritt fra Chanel.

Jeg liker kvinnelige dufter.

nd.10371.jpg

Coco-Mademoiselle-Chanel-For-Women-EDP-10ML.jpg

Endret av Wonders
  • Liker 1
Skrevet

Ikke glem at det finnes små ampyller du kan pumpe 50 ganger med din favorittparfyme når du ikke orker bær med hele glassflasken over alt.

303780-8-1325336209060.jpg

150 kr på Et Enklere Liv.

• Liker 2
Gjest navnelapp
Skrevet

Finn ut kva notar du likar og ikkje likar, då blir det mykje enklare å velge bort dufter. Eg likar ikkje tuberose og fiol, og kan dermed til dømes ikkje bruke Gîo, Poison, One million L'Heure Bleue og Fracas (tuberose) og L'Air du Temps, Volupte, Insolence, J'adore, Lolita Lempicka og Balenciaga Paris (fiol). Tenk igjennom dufter du har prøvd, og som fekk deg til å gå og vaske deg grundig etter å ha hatt dufta på armen ei stund. Eg brukar søketenesta osmoz.com, der kan du sjekke ut kva parfymene inneheld, og dermed kan du bli klokare på kva du likar og ikkje likar.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lancome magnifique, Roberto Cavalli, Versace bright crystal. Mine favorittparfymer :)

Anonym poster: 2602d6812f02fb68e47763f900684a3b

Skrevet

Jeg elsker Jimmy Choo :)

Skrevet

Det er litt enklere å anbefale noen om du skriver litt om hva du absolutt ikke liker (hvis du ikke vet hva du liker mener jeg ;) )

Skrevet

Takk for masse bra tips! Den fra dior har jeg i en halvfull mini-versjon, men den er dyr =/ Jeg liker egentlig det meste, så lenge det ikke lukter for... voksent. Nå som jeg leser gjennom tråden igjen, kom jeg på at jeg liker veldig godt en blå en fra Escada eller hva det heter. Hmm, det hadde jeg helt glemt. :)

Skrevet

Hugo boss femme og lancome Tresor in love er mine favoritter!

Gjest BabyBlue
Skrevet

Du kan bruke fragrantica.com for å finne frem til en parfyme du kan like basert på notene til parfymene =) F.eks Bergamot eller freshia osv.

Skrevet

Jeg har også en del. men de jeg bruker opp er:

Lolita lempica- Lolita lempica.

Dolce&Gabbana- The One

Skrevet

Elie Saab Le Parfum. Mmmmmmmm.

Skrevet

Clean Skin fra Clean. Den er fantastisk og veldig diskret, lukter ikke som vanlig parfyme hvis du skjønner. Heller som ja, ren hud. Fant den på tilbud nå på Kicks til 299 for 30 ml.

Skrevet

Ikke glem at det finnes små ampyller du kan pumpe 50 ganger med din favorittparfyme når du ikke orker bær med hele glassflasken over alt.

303780-8-1325336209060.jpg

150 kr på Et Enklere Liv.

...eller 94 kroner på FeelUnique, enda billigere på Ebay.

Selv liker jeg utrolig godt Versace Bright Crystal! Har den ikke selv, men den er utrolig god. "Låner" alltid av venninnene mine som har den. :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Takk for masse bra tips! Er ikke så flink til å gå tilbake til gamle tråder, men jeg kom i det minste tilbake nå! :) Og BabyBlue, det var en smart side!

Skrevet

Den nye versace yellow diamond er kjempe god!! En friskere versjon av bright crystal

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...