Gjest Koala Lompa Skrevet 9. juli 2012 #1 Skrevet 9. juli 2012 Nå skjønner jeg ikke en dritt..Har fått gjeldssbrev fra lånekassen inne på altinn. Der skal det signeres. Det står at det krever en høyere sikkerhet enn MinId og at jeg må bestille buypass id. disse er jo rådyre!! Eller har jeg misforstått noe?
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2012 #2 Skrevet 9. juli 2012 Du må ha smartkort og kortleser, ja. Dette fikk du også beskjed om i søknaden da du kryssa av for at du ville ha gjeldsbrevet tilsendt elektronisk. Smartkort og kortleser trenger ikke å koste så mye, hvis du bruker Norsk tipping sitt. Det koster ikke all verden. Her ser du en liste over de kortene som er godkjent for signatur for elektronisk gjeldsbrev: http://www.buypass.no/privat/buypass-id/smartkort/kortutstedere Anonym poster: 3c12615afe0a0e6193ec77346ecb0c29
Gjest Koala Lompa Skrevet 9. juli 2012 #3 Skrevet 9. juli 2012 Da gikk det meg hus forbi. at jeg måtte ha smartkort og kortleser. Trudde det holdt med MinId. Men uansett, jeg endra det til at jeg vil signere papirutgaven jeg :gjeiper:
Miah Skrevet 9. juli 2012 #4 Skrevet 9. juli 2012 BuyPass fås gratis hos Norsk Tipping. Om du ikke har tippekort må du betale for det, men selve BuyPassen koster ingenting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå