Gå til innhold

Naboen er så stygg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er du ts, for jo, jeg ville tatt i deg om jeg så fikk betalt for det. Du er avskum, og bare så du er klar over det, desto eldre du blir, desto mer vil mannebeinet du blir sammen med glane mer på de yngre. Tror det er verre blant "the new generation", enn den eldre. Man ser jo det på antall skilsmisser og utroskap nå, kontra før. Ekstremt mange menn føler at de holder seg bedre enn dama, og begynner å sikle på yngre, tenk den dagen det skjer ts, stuck up ¤%¤%

Anonym poster: 6f080c50936de19479f44e2bc3462dea

Samme ab igjen, mente selvfølgelig "ikke tatt i deg om jeg så fikk betalt for det".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Aha, du har ikke sett barna men du vet at det ene er 4 år. Godt jobba. :)

Anonym poster: 1cfcb018c688b373795976336b9ec67a

Nei, jeg vet ikke hvorfor. Han er skilt men bor der med ei annen. Når jeg snakker med andre naboer, så forteller de om han og jeg ser jo i bilen hans at det er unger til stede.

Anonym poster: 5e2993d72ca92bcb7e2fd2f2df39fb31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er du ts, for jo, jeg ville tatt i deg om jeg så fikk betalt for det. Du er avskum, og bare så du er klar over det, desto eldre du blir, desto mer vil mannebeinet du blir sammen med glane mer på de yngre. Tror det er verre blant "the new generation", enn den eldre. Man ser jo det på antall skilsmisser og utroskap nå, kontra før. Ekstremt mange menn føler at de holder seg bedre enn dama, og begynner å sikle på yngre, tenk den dagen det skjer ts, stuck up ¤%¤%

Haha nei jeg er ikke TS. Men hvis en pen jente hadde kommet bort til deg og begjært deg, tja.. at du ikke hadde gjort noe tilbake tror jeg ikke på.

Men når man ser det fra en annen side: Så lurer TS egentlig kun på hvordan mindre pene og ikke fullt så heldige mennesker klarer å få seg noe.

Anonym poster: b4001562095c8fbee08299e51a09566a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Haha nei jeg er ikke TS. Men hvis en pen jente hadde kommet bort til deg og begjært deg, tja.. at du ikke hadde gjort noe tilbake tror jeg ikke på.

Men når man ser det fra en annen side: Så lurer TS egentlig kun på hvordan mindre pene og ikke fullt så heldige mennesker klarer å få seg noe.

Ikke hvis personligheten hennes hadde væært bånn i bøtta, da hadde jeg gitt fullt f i det. Nå gir jeg faktisk F i slike overfladiske ting som ts kommer med. TS tror vel også at det at gutta er interessert = hot, er nok ikke det.

Jeg har en jeg kjenner, jente som mener hun er superhot fordi gutta gir henne komplimenter, men selv ser a ikke noe særlig ut, men gutta gjør det for å score. Jeg testet ut det faktisk, satte igang chatroulette og jukset og brukte et videosnutt av en som ikke ville blitt definert som "det peneste eplet i kurven", men for en respons "hun", eller jeg da fikk. Men, det var jo en grunn til det: Først var det så fint med "å så nydelig du er", "å skjønt" osv. men så kom sannheten frem "kan jeg få se puppene dine" "få se musa di a". :lol:

Jenter er så naive og tror at dem er mye penere enn det dem er i virkeligheten. Det er sjanse for at det også gjelder deg ts, så jeg ville ikke vært så høy på pæra hvis jeg var deg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke hvis personligheten hennes hadde væært bånn i bøtta, da hadde jeg gitt fullt f i det. Nå gir jeg faktisk F i slike overfladiske ting som ts kommer med. TS tror vel også at det at gutta er interessert = hot, er nok ikke det.

Jeg har en jeg kjenner, jente som mener hun er superhot fordi gutta gir henne komplimenter, men selv ser a ikke noe særlig ut, men gutta gjør det for å score. Jeg testet ut det faktisk, satte igang chatroulette og jukset og brukte et videosnutt av en som ikke ville blitt definert som "det peneste eplet i kurven", men for en respons "hun", eller jeg da fikk. Men, det var jo en grunn til det: Først var det så fint med "å så nydelig du er", "å skjønt" osv. men så kom sannheten frem "kan jeg få se puppene dine" "få se musa di a". :lol:

Jenter er så naive og tror at dem er mye penere enn det dem er i virkeligheten. Det er sjanse for at det også gjelder deg ts, så jeg ville ikke vært så høy på pæra hvis jeg var deg.

Jeg er gift jeg.

Ts.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja. Stygg, pen, tykk, tynn, høy, lav, intelligent, uintelligent. De lager iallefall barn med nogenlunde samme oppskrift. Så da er det vel denne oppskriften mannen har brukt for å få de to barna sine.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det tror jeg varierer sterkt du. Finnes nok mange gutter og jenter som tror at de er mye penere enn de er og også mange som er mye mer ydmyke og mener at de ikke er like pene som de egentlig er. Du virker for meg ikke noe annet enn en bitter gammel gubbe ^^

Men la oss si at hun er kjempepen, okei kanskje du synes at personligheten er bånn i bøtta, men hvis hun hadde skrevet over deg og hadde gjort det klart at hun vil kline med deg eller mer, så tror jeg ikke at du hadde sagt: "Nei takk, jeg liker kroppen din, alle instinktene i kroppen min forteller meg at jeg skal kjøre på og det kribler ukontrollert av hormoner i kroppen min, men jeg klarer å overkjøre det pga. at jeg ikke liker personligheten din som egentlig har null og niks å si nå som vi skal gjøre noe helt annet enn å diskutere".

Ja kanskje hun er overfladisk, men hun spør rett og slett kun om hvordan personer som ikke er så attraktive får seg noe. Og det er noe jeg selv faktisk har lurt på for å være ærlig, jeg har kanskje ikke tenkt i de baner eller formulert meg som TS, men er det noe bedre av meg å tenke: "Hvem har stygge personer sex med" og det TS sier? Det er rett og slett det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Oi Oi har vi en prostituert her? ;)

Ts.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Candy Pie

Hva var egentlig poenget med å fortelle folka på kg at naboen din er stygg ?

Ikke særlig snilt av deg, tenk om han er en av kg-mennene ? hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er gift jeg.

Ts.

Så? At du er gift betyr absolutt ikke at du er pen.

Se bare på hva naboen din har fått til...

Anonym poster: cdbf5bcd77a570bce8b2aa0f1dc33415

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så? At du er gift betyr absolutt ikke at du er pen.

Se bare på hva naboen din har fått til...

Anonym poster: cdbf5bcd77a570bce8b2aa0f1dc33415

Jeg må si at dere er bra tøffe bak tastaturet her, jeg vedder på at dere ikke kunne klart å si det rett i ansiktet hennes. Dere prøver å fremstå henne som dum, slem og patetisk. I mine øyne er det heller dere enn henne som er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, hun er velkommen til å sende meg en pm med nr sitt, så skal jeg fint klare å få til å kalle henne smått blokkert rett til henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Det er sånn alle tenker, men ikke sier høyt. Han vandrer rundt som en ape. Han har ikke bare ett barn, men TO. TO :sjokkert:

Ts

Han har vel bedrevet voldtekt da, beistet! (ditt uttrykk). :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hvis jeg oppretter en ny tråd (som sagt så er jeg ikke TS) og skriver dette:

"Hei, jeg har lagt merke til personer som ikke er fullt så pene, noen kan til og med kalle dem stygge, på gata, og personer jeg kjenner. Jeg har også sett at noen av disse har barn! Hvordan er det mulig at personer som ikke har vært så heldige finner seg noen å ha enten sex med, eller livspartner?"

Hadde dette vært like kvalmt? Dette her er egentlig hva hun i bunn og grunn spør om, som jeg har nevnt tidligere.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis jeg oppretter en ny tråd (som sagt så er jeg ikke TS) og skriver dette:

"Hei, jeg har lagt merke til personer som ikke er fullt så pene, noen kan til og med kalle dem stygge, på gata, og personer jeg kjenner. Jeg har også sett at noen av disse har barn! Hvordan er det mulig at personer som ikke har vært så heldige finner seg noen å ha enten sex med, eller livspartner?"

Hadde dette vært like kvalmt? Dette her er egentlig hva hun i bunn og grunn spør om, som jeg har nevnt tidligere.

Nei, sånn må du skrive:

"Kjære medlemmer!

jeg har lagt merke til personer som ikke er fullt så vakre og pene, noen kan til og med kalle dem på gaten, og personer jeg kjenner. Jeg har også sett at noen av disse har barn! Hvordan er det mulig at personer som ikke har vært så heldige finner seg noen å ha enten sex med, eller livspartner?"

Ts.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Nei, sånn må du skrive:

"Kjære medlemmer!

jeg har lagt merke til personer som ikke er fullt så vakre og pene, noen kan til og med kalle dem på gaten, og personer jeg kjenner. Jeg har også sett at noen av disse har barn! Hvordan er det mulig at personer som ikke har vært så heldige finner seg noen å ha enten sex med, eller livspartner?"

Ts.

Man trenger ikke å skrive TS når man har opprettet sin egen tråd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Eller nå skjønner jeg, ja er viktig å starte med "Kjære medlemmer" kan vel også begynne med "godtfolk" eller "forumfolk" istedenfor ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Til deg om dette med prostitusjon: Jeg skrev jo rett under, at jeg mente "ikke". Jeg ville IKKE tatt i henne om jeg så fikk betalt for det.

Kjære ts: For å bruke din tankegang, siden du tror at din status som gift betyr at du er pen. Har du aldri sett ektepar eller folk i forhold som ikke "matcher" hverandre, sånn utseendemessig sett. Sier du nei, så lyver du, for det har jeg, det tror jeg alle har. Vet du hva, jeg er sikkert en av de du definerer som ikke modellpen. Jeg ser ikke ut som ringeren fra notre dame heller.

Det er ikke alle som er så overfladisk som deg, og har andre kriterier enn kun utseendet. For når alt kommer til stykke, så vil jeg faktisk påstå at når man blir eldre, så vil de fleste "miste" det utseendet de setter så høyt nå, såvidt man ikke tar hundrevis av plastikkoperasjoner, men ikke engang det er garanti for at man klarer å holde utseendet bra, noen ansikt blir til og med ødelagt av det. Før eller siden går det rett i "dass" med utseendet ditt, hvis det allerede ikke er det fra før, som sagt, det at du er gift, betyr ikke at du er pen.

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...