Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han er 1.60 høy, halvfeit, håret vokser ut av genseren og han er stygg i ansiktet. Hvordan har det seg sånn at han har 2 barn? Hvem vil ligge med det beistet?

Jeg er ei jente, bare sånn til opplysning.

Anonym poster: 5e2993d72ca92bcb7e2fd2f2df39fb31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har vel en fantastisk personlighet da.

• Liker 11
Skrevet

Det var vel ei som likte han da?

• Liker 4
Gjest Violetta
Skrevet

Han er stygg, du dømmer folk ut i fra deres utseende. Hva er minst attraktivt?

• Liker 32
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Basert på opplysningene i denne tråden ville jeg heller hatt barn med nabon enn med TS.

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet

TS en dag når du blir eldre vil du forstå noen ting. Først og fremst smaken er som baken. Om du liker det du ser, så behøver ikke det å bety at andre ikke gjør det. Det er det som kalles for individuelle preferanser. Ikke minst det med å dømme andre mennesker ut i fra utseende er en uting, som mange mennesker gjør, men de fleste blir bedre på det punktet når de blir eldre. Du vil kanskje gå på en smell en dag der du dømmer en person kun ut i fra utseende. Det er slike feil de fleste lærer av.

Anonym poster: a44c10c8db8cb9213289ad9acd9a914c

• Liker 10
Skrevet

Haha, det tipper jeg noen tenker om meg også.

AnonymBruker
Skrevet

TS en dag når du blir eldre vil du forstå noen ting. Først og fremst smaken er som baken. Om du ikke liker det du ser, så behøver ikke det å bety at andre ikke gjør det. Det er det som kalles for individuelle preferanser. Ikke minst det med å dømme andre mennesker ut i fra utseende er en uting, som mange mennesker gjør, men de fleste blir bedre på det punktet når de blir eldre. Du vil kanskje gå på en smell en dag der du dømmer en person kun ut i fra utseende. Det er slike feil de fleste lærer av.

beklager skrivefeil :)

Skrevet

Fyfaen, greit du har dårlig selvfølelse så du må hakke ned på andre for å føle deg bedre, men my gad så stygt sagt. Sjerpings..

• Liker 5
Skrevet

Det indre betyr jo mye mere enn det ytre. :)

• Liker 2
Skrevet

Han er 1.60 høy, halvfeit, håret vokser ut av genseren og han er stygg i ansiktet. Hvordan har det seg sånn at han har 2 barn? Hvem vil ligge med det beistet?

Var rimlig åpenbart at du var jente.

Det var hvertfall det første da jeg tenkte når jeg klikket meg inn på denne tråden. :filer:

• Liker 6
Skrevet

Mange skriver her at indre teller mer enn ytre. Men det er ingen som tenker på at vi faktisk har forskjellige preferanser når det gjelder det fysiske, og at din nabo, ts, faktisk har vært eller er sammen med noen som faktisk er sammen med noen som liker ham både innvendig og utvendig for den han er?

Stygt for deg er ikke nødvendigvis stygt for andre.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 9
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Vel la oss se hvor fantastisk du ser ut.

• Liker 10
Skrevet

Hva faen feiler det slike folk som deg TS?? Slike holdninger provoserer meg.

Skaff deg hjelp!

• Liker 4
Gjest gjest17
Skrevet

Godt mulig det er ganske få som er fristet å dyppe den i deg også, TS...

• Liker 8
Skrevet

Hvordan det har seg at han har 2 barn? Han har vel gjort det folk gjør for å få barn - sammen med ei som ser litt lenger en nesetippen kanskje?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva faen feiler det slike folk som deg TS?? Slike holdninger provoserer meg.

Skaff deg hjelp!

Det er sånn alle tenker, men ikke sier høyt. Han vandrer rundt som en ape. Han har ikke bare ett barn, men TO. TO :sjokkert:

Ts

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...