AnonymBruker Skrevet 9. juli 2012 #1 Skrevet 9. juli 2012 Lurer rett og slett på hva som ventes av meg som forlover. Aldri vært det før...det jeg vet om er : arrangere utdrikningslag og holde tale i bryllupet. What else? Anonym poster: 049d2911e3a40f2b1119a0ad4e632793
Rainbow Skrevet 9. juli 2012 #3 Skrevet 9. juli 2012 Det var vel det jeg gjorde. Og plasserte ut gavene på gavebordet, tror jeg. Vi var to om jobben, men det vi brukte definitivt mest tid på var utdrikningslaget. Ellers var det bare å passe på brudens slep, ringen, hjelpe henne hvis hun trengte noe. Gratulerer!
stortsettglad Skrevet 9. juli 2012 #4 Skrevet 9. juli 2012 Det er også ganske vanlig å være med og finne brudekjole, og generelt bidra med råd og meninger i planleggingen, men det varierer fra brud til brud. Det beste er å spørre bruden hvilke forventninger hun har til deg som forlover.
Amens Skrevet 9. juli 2012 #5 Skrevet 9. juli 2012 Jeg forventer vel egentlig bare at min forlover skal drikke meg ut og stå ved siden av meg på tinghuset og være vitne. Men det varierer litt fra brud til brud om hva som er forventet så jeg ville nok tatt en prat med henne om dette^_^
Portvinpiken Skrevet 9. juli 2012 #6 Skrevet 9. juli 2012 Av min forlover forventer jeg to ting: signere forlovererklæringen og være med under vielsen og signere som vitne. 1
Gjest Adriane Skrevet 9. juli 2012 #7 Skrevet 9. juli 2012 Enig med de andre her, det beste er å ta en prat med bruden og spørre hvilken rolle hun ønsker at du skal spille i planlegging osv frem til bryllupet. Noen ønsker at forloveren skal være svært deltagende i alt sammen, mens andre (som meg) egentlig bare ønsker at forloveren skal være der den dagen jeg gifter meg - og at jeg ellers kan be henne om råd hvis jeg føler at jeg trenger det
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2012 #8 Skrevet 9. juli 2012 Sounds good! Bruden vet nok ikke helt hva hun forventer selv, tror nok jeg kommer til å hjelpe henne mye med bryllupet i seg selv, men det syns jeg er greit Tenkte det kunne være greit å høre hva folk syns, har jo oppdaget at på KG så følger en nøye med på både skrevne og uskrevne regler for etikette og hva som er "normalt". Anonym poster: 8daad4f237085b2084da8cec8aeeac09
Nerdemamma Skrevet 11. juli 2012 #9 Skrevet 11. juli 2012 Jeg og min venninde var forlovere for hverandre. Og vi: -Hjalp til med planleggingen, kom med ærlige meninger og innspill men overtok ikke noe. -Var der og hørte etter når den andre var forbanna på svigermor -Kjøpte inn bryllupsblader og vin og fniste oss halvt ihjel til langt utpå natt i måneder før dagen -Var med på kjoleprøving -Var med til frisør på dagen og roet ned nerver, hentet mat og drikke osv. -Var med og gjorde vår rolle under vielsen -Hjalp til på toalettet -Hadde sminken for hånden, klar for litt touch up når mascaran hadde rent eller leppestiften forsvunnet 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå