Gjest Swipper Skrevet 9. juli 2012 #1 Skrevet 9. juli 2012 Kikket litt rundt på ebay etter Konad nail stamping, men finner ingen som sender til Norge. Noen som vet om andre nettsider eller butikker i Norge som selger dette?
Gjest Nanne70 Skrevet 9. juli 2012 #2 Skrevet 9. juli 2012 Nelly.com har en del lakker og stamps fra Konad.
LeaMichele Skrevet 9. juli 2012 #3 Skrevet 9. juli 2012 Konadnail.com har jeg brukt og er fornøyd med den. Billigere enn ebay tilogmed, var ihvertfall.
Gjest Swipper Skrevet 9. juli 2012 #5 Skrevet 9. juli 2012 Konadnail.com har jeg brukt og er fornøyd med den. Billigere enn ebay tilogmed, var ihvertfall. Er dette en skikkelig idiot test? :gjeiper: Skjønner ikke hvordan jeg skal få bestilt derfra 1
Wonders Skrevet 9. juli 2012 #6 Skrevet 9. juli 2012 (endret) jeg kjøper fra Nelly.com. Det er enkelt og det kommer i løpet av få dager. Det koster mer enn hos ebay. Men du slepper å vente i 6 uker... Dette selges ikke i butikker eller salonger i hele verden. Det hender de har stands på kjøpesentere, men det er det. Har sett stands i Oslo go Dubai av alle steder. Endret 9. juli 2012 av Wonders
Gjest Swipper Skrevet 9. juli 2012 #7 Skrevet 9. juli 2012 jeg kjøper fra Nelly.com. Det er enkelt og det kommer i løpet av få dager. Det koster mer enn hos ebay. Men du slepper å vente i 6 uker... Dette selges ikke i butikker eller salonger i hele verden. Det hender de har stands på kjøpesentere, men det er det. Har sett stands i Oslo go Dubai av alle steder. Ble til at jeg bestilte fra nelly. Så blir spennende å prøve
LeaMichele Skrevet 9. juli 2012 #8 Skrevet 9. juli 2012 Er dette en skikkelig idiot test? :gjeiper: Skjønner ikke hvordan jeg skal få bestilt derfra Hehe kan godt hende er en et år siden jeg bestilte derfra og er på mobilen så får ikke sjekka. Men skal sjekke det ut, og finner jeg ut av det skal jeg si ifra
LeaMichele Skrevet 12. juli 2012 #9 Skrevet 12. juli 2012 SORRY! jeg skreiv visst inn feil adresse! http://www.konadnailart.com/index.html er riktig adresse! der har jeg bestilt fra og er veldig fornøyd!
Gjest Swipper Skrevet 12. juli 2012 #10 Skrevet 12. juli 2012 SORRY! jeg skreiv visst inn feil adresse! http://www.konadnailart.com/index.html er riktig adresse! der har jeg bestilt fra og er veldig fornøyd! Takk Ja, der var det litt lettere å få bestilt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå