Gjest .. Skrevet 11. februar 2004 #1 Skrevet 11. februar 2004 Har røyket i et par år, og sluttet nå.. og føler at jeg har de guleste tennene i verden. Så jeg vil bleke dem.. Hvor gjør jeg det, og hvor mye kommer det til å koste? Må man gjøre det kontinuerlig, eller holder en gang? Hadde vært kjempesnilt om noen hadde gitt meg noen tips Hilsen meg
Gjest ~nette i.i. Skrevet 11. februar 2004 #2 Skrevet 11. februar 2004 Jeg har akkurat kommet hjem etter tannbleking på Ellipseklinikken i Oslo! Er KJEMPEFORNØYD altså, fått skikkelig fint hvitt smil, men ikke så kunstig hvitt som i USA. Behandlingen tar 1 time, men du må regne med ca 30 minutter ekstra til forberedelser etc. Det var ikke vondt eller ubehagelig, ble kanskje litt sliten i kjeven... det var det eneste. Prisen var 4000,- og jeg regner med at det holder i 4 år. Det verste nå blir å holde seg unna kaffe i 48 timer! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Gjest Anonymous Skrevet 12. februar 2004 #3 Skrevet 12. februar 2004 Det har også kommet et nytt hjemmeblekingsmiddel i handelen, spør på Esthetique eller Vita. Koster kr 449,- :D
natasha Skrevet 12. februar 2004 #4 Skrevet 12. februar 2004 Jeg har akkurat kommet hjem etter tannbleking på Ellipseklinikken i Oslo! På Smestad?
Gjest 3llie Skrevet 12. februar 2004 #5 Skrevet 12. februar 2004 Anbefaler Tannhelseklinikken (på Colosseumklinikken), de er utrolig flinke. http://www.tannhelseklinikken.no/index2.html
natasha Skrevet 12. februar 2004 #7 Skrevet 12. februar 2004 Det stemmer! Jeg går også der - fjerner hår med laser, og har vurdert å bleke tennene. Så fint at du er fornøyd - mulig jeg prøver meg selv snart også.
natasha Skrevet 12. februar 2004 #8 Skrevet 12. februar 2004 Anbefaler Tannhelseklinikken (på Colosseumklinikken)' date=' de er utrolig flinke.http://www.tannhelseklinikken.no/index2.html[/quote'] Har du bleket tennene der 3llie?
Gjest ~nette i.i. Skrevet 12. februar 2004 #9 Skrevet 12. februar 2004 Et veldig hyggelig og proffesjonelt sted! Pussig, jeg skal begynne å fjerne hår med laser der, du er fornøyd?
Gjest 3llie Skrevet 12. februar 2004 #10 Skrevet 12. februar 2004 Jeg har blandt annet bleket tennene ja. Har fast tannlege som jeg går til ellers også på den klinikken.
natasha Skrevet 12. februar 2004 #11 Skrevet 12. februar 2004 Et veldig hyggelig og proffesjonelt sted! Pussig' date=' jeg skal begynne å fjerne hår med laser der, du er fornøyd?[/quote'] Har hatt to behandlinger (bikinilinje + legger) - mye av hårene har kommet tilbake (flekkvis), men er mye mykere og lysere, og bruker lengre tid på å vokse enn det gjorde før. Så jeg ser absolutt resultater, men med tanke på at det skal være permanent hårfjerning er jeg nok ikke "kurert" for hår på leggene enda. Skal ta tredje (og forhåpentligvis siste behandling) nå snart, og håper da at det meste forsvinner.
Gjest Anonymous Skrevet 12. februar 2004 #12 Skrevet 12. februar 2004 Jeg har blandt annet bleket tennene ja. Har fast tannlege som jeg går til ellers også på den klinikken.
Gjest 3llie Skrevet 12. februar 2004 #13 Skrevet 12. februar 2004 Det koster 3900,- hvis du vil gjøre det hos dem. Du kan også få det med deg hjem og da koster det 3200,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå