Gå til innhold

Liker jenta godt, men vil ikke bli kjærester

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har det noen gang hendt at du har datet en gutt/jente og likt han/henne veldig godt, men ikke vil bli kjærester, uten at du har kunnet sette fingeren på hvorfor?

Jeg er i en sånn situasjon nå. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Trives veldig godt sammen med henne, men tror ikke hun er den helt rette for meg. Går det an å spørre henne om hun tenker som meg og om hun vil henge sammen til en av oss finner den rette, eller blir det teit?

Anonym poster: 647a568650f87028c5e9621bacf49d58

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du skal være ærlig mot henne, og helst FØR hun får følelser for deg. Hvis hun fortsatt vil være med deg så er jo alt i orden.

• Liker 4
Skrevet

Ja, vær ærlig. Hvis du oppfører deg kjæresteaktig og henger mye med henne, kan hun tro dere har noe sammen, og da er et kjipt å være den som ble en "drittsekk som lurte henne"...Si det som det er, rett og slett.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har jo følelser for henne selv, men ikke på den måten at jeg vil bli sammen med henne.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på den andre siden av det, akkurat nå. Altså, jeg er jenta han ikke ville bli sammen med til tross for følelser.

Det tok han flere måneder å finne ut av dette, og når han nå gjorde det slutt er jeg helt knust. Den følelsen man får av å vite at "man ikke er nok" er noe av det verste jeg har opplevd.

Men kan ikke du prøve å fortelle meg, og utdype litt; hva er det med henne som gjør at du føler det ikke klaffer helt? Det må jo finnes en noe mer håndfast grunn?

Anonym poster: 61370928d76289b174e09136771bcd8e

• Liker 2
Skrevet

Jeg er på den andre siden av det, akkurat nå. Altså, jeg er jenta han ikke ville bli sammen med til tross for følelser.

Det tok han flere måneder å finne ut av dette, og når han nå gjorde det slutt er jeg helt knust. Den følelsen man får av å vite at "man ikke er nok" er noe av det verste jeg har opplevd.

Men kan ikke du prøve å fortelle meg, og utdype litt; hva er det med henne som gjør at du føler det ikke klaffer helt? Det må jo finnes en noe mer håndfast grunn?

Jeg er også der, var derfor jeg skrev som jeg gjorde.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også der, var derfor jeg skrev som jeg gjorde.

Ikke meningen å kuppe tråden her, men kan du fortelle hva som skjedde med dere? Her ble jeg introdusert for venner og familie som kjæreste, vi var sammen hver dag, og jeg hadde ikke intrykk av at noe var galt før han plutselig slapp bomben. Tror ikke jeg har hatt det så vondt før..

AnonymBruker
Skrevet

hva er det med henne som gjør at du føler det ikke klaffer helt?

Jeg tror det går på det intellektuelle. Vi har det morsomt sammen, flørter og finner på mye gøy, men når vi skal diskutere ting som samfunn og politikk, så er vi på to forskjellige planeter.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Din unnskyldning er jo den alle mannfolk bruker når de egentlig ikke er så interessert i jenta men liker å ha litt selskap til man finner den rette.

Anonym poster: 5841f49c16afe9ce666c8c217558d2d5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det går på det intellektuelle. Vi har det morsomt sammen, flørter og finner på mye gøy, men når vi skal diskutere ting som samfunn og politikk, så er vi på to forskjellige planeter.

Jeg skjønner hva du sier.. Men, tenk deg godt om før du fjør noe kun basert på det, med mindre jenta er helt blåst og ikke eier kunnskap eller meninger.

Se for deg at du legger fram forslaget, og jeg kan med hånden på hjertet love deg at hun kommer ikke til å ville leke med deg mens du venter på "den rette", og dere gjør det slutt. Du fortsetter din søken, men blir til slutt nødt til å godta at du kommer aldri til å få i pose og sekk. Å finne den rette som er intellektuell, engasjert, som du har det morsomt med, flørter med, som er attraktiv OG som i tillegg har utrolig seksuell kjemi med deg vil i så fall ta noen mannsaldre.

Du vil helt sikkert finne noen som er mer engasjert og intellektuell, men da er det garantert noe annet som mangler, tro meg.

Innen den tid du finner ut at hun kanskje var noe å satse på likevel har en som har sett lyset og skjønt at man ikke kan få i pose og sekk fått henne.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

du kommer aldri til å få i pose og sekk.

Å finne den rette som er intellektuell, engasjert, som du har det morsomt med, flørter med, som er attraktiv OG som i tillegg har utrolig seksuell kjemi med deg vil i så fall ta noen mannsaldre.

Jeg er villig til å vente. Bedre å være singel enn å være sammen med B-varer.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er villig til å vente. Bedre å være singel enn å være sammen med B-varer.

B-varer? Gjør for all del den dama di den tjenesten ved å dumpe henne. Hun fortjener noen som synes hun er en "A-vare", og du har egentlig svart på spørsmålet ditt selv om det er teit å spørre henne om hun vil leke med deg mens du leter.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

B-varer? Gjør for all del den dama di den tjenesten ved å dumpe henne.

Vanskelig å dumpe noen man ikke er sammen med, men jeg skal si til henne det jeg skrev her.

Hun fortjener noen som synes hun er en "A-vare"

Man fortjener strengt tatt ikke andre mennesker.

AnonymBruker
Skrevet

To forskjellige planeter som i at dere er helt uenige..?

Anonym poster: 80db852dddd28b345bdc11f530b40696

AnonymBruker
Skrevet

Har det noen gang hendt at du har datet en gutt/jente og likt han/henne veldig godt, men ikke vil bli kjærester, uten at du har kunnet sette fingeren på hvorfor?

Jeg er i en sånn situasjon nå. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Trives veldig godt sammen med henne, men tror ikke hun er den helt rette for meg. Går det an å spørre henne om hun tenker som meg og om hun vil henge sammen til en av oss finner den rette, eller blir det teit?

Jeg trur jeg er i en slik situasjon nå...

Anonym poster: 66ff01f0f94e4936bb2c4ad82222b87c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også på den andre siden, holder på med en som behandler meg som kjæreste men ikke vil bli sammen. Personen vet godt hvor jeg står og at jeg ønsker vi skal ha noe seriøst, så vi har hatt praten og jeg vet godt hva jeg har å forholde meg til. Likevel er det veldig vanskelig. Jeg føler at jeg ikke er bra nok, det er sårende at det er noe som mangler selv om vi har det veldig fint. Jeg hadde kutta ut på dagen om jeg bare klarte...

Så kanskje du like godt skal droppe denne jenta? Når du ikke mener noe seriøst med det uansett. Kan være lettere for henne, spesielt om det er følelser fra hennes side. Noen ganger klamrer man seg fast til det man har, selv om det ikke er det beste. Jeg skulle i allefall noen ganger ønske jeg ble dumpa.

Anonym poster: 26ae592dfe06539056ffef710df28d14

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Først og fremst fordi hun ikke er så interessert. Det er kanskje å foretrekke framfor at vi er helt uenige, men vil foretrekke en som bryr seg litt om hvordan verden fungerer.

AnonymBruker
Skrevet

Først og fremst fordi hun ikke er så interessert. Det er kanskje å foretrekke framfor at vi er helt uenige, men vil foretrekke en som bryr seg litt om hvordan verden fungerer.

AnonymBruker
Skrevet

du kommer aldri til å få i pose og sekk.

Selvfølgelig gjør jeg det. Tror du virkelig det er umulig å være intellektuelt engasjert samtidig som samtidig er sexy?

• Liker 1
Skrevet

Jeg er også på den andre siden, holder på med en som behandler meg som kjæreste men ikke vil bli sammen. Personen vet godt hvor jeg står og at jeg ønsker vi skal ha noe seriøst, så vi har hatt praten og jeg vet godt hva jeg har å forholde meg til. Likevel er det veldig vanskelig. Jeg føler at jeg ikke er bra nok, det er sårende at det er noe som mangler selv om vi har det veldig fint. Jeg hadde kutta ut på dagen om jeg bare klarte...

Så kanskje du like godt skal droppe denne jenta? Når du ikke mener noe seriøst med det uansett. Kan være lettere for henne, spesielt om det er følelser fra hennes side. Noen ganger klamrer man seg fast til det man har, selv om det ikke er det beste. Jeg skulle i allefall noen ganger ønske jeg ble dumpa.

Anonym poster: 26ae592dfe06539056ffef710df28d14

Samme her. Hadde han dumpet meg da ville jeg vært nødt til å gå videre. Men i stedet så har jeg det knøttlille håpet... Og han vet godt hva jeg føler. Problemet er bare at han ikke vet hva han ønsker (bortsett fra sex da... :tristbla: )

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...