Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva ville dere tenkt om en jente som har et nachspielbilde i albumet sitt hvor noen har tegnet ansiktet hennes fullt av kuker mens hun sover? Hun virker jo hyggelig, men hva sier det om en person når dette er det beste hun klarer å oppdrive?

Anonym poster: 25f1f606b0f548b122a8db51cff44b1c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og hva er det med fallskjerm- og dykkebilder? Og strikkhopp. Alle har jo det.

• Liker 1
Gjest Svampebob1
Skrevet (endret)

Det verste er folk som har bilde av seg selv mens de rir på elefant eller mens de holder en skorpion i hånda!

En skal helst ikke tro en er noe, asså! Er bare å dempe seg! ;-)

Påberoper meg herved retten til å utøve jantelov! :-P

TS: Hun er vel sikkert glad i å feste og ha det kult. Regner med at det er ei som ikke tar seg selv så seriøst. Hvis du er glad i å feste og ha det kult, så burde jo ikke du la dette stoppe deg. ;-)

Endret av Svampebob1
  • Liker 2
Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg unngår alltid de som har masse partybilder av seg selv i albumet. Ikke fordi jeg ikke liker en fest selv, for det gjør jeg, og det eksisterer en del partybilder av meg også. Men jeg legger de helst ikke ut på den måten som om det er noe jeg vil vise fram og synes er viktig at den andre forstår.

De som legger ut slike bilder er partymennesker, og prioriterer festing høyt. Dersom du gjør det samme, så må dere for all del ikke kutte kontakten. But if you don't...

Skrevet

She's a keeper.

• Liker 1
Gjest Søgni
Skrevet

TS: Hun er vel sikkert glad i å feste og ha det kult. Regner med at det er ei som ikke tar seg selv så seriøst. Hvis du er glad i å feste og ha det kult, så burde jo ikke du la dette stoppe deg. ;-)

Altså, jeg liker en fest selv også, men det kunne ikke ramla meg inn i halvsøvne å legge ut sånne bilder på en nettdatingside. Jeg mener det gir et inntrykk av at man mangler grenser eller er litt barnslig. Ikke nødvendigvis fordi bildene eksisterer, men fordi man velger å legge dem ut. Jeg hadde sikkert ikke kontaktet noen med sånne bilder på en nettdatingside heller. Mulig jeg er i feil målgruppe/aldersgruppe, men det er altså ikke festingen i seg selv som er problemet slik jeg ser det :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og hva er det med fallskjerm- og dykkebilder? Og strikkhopp. Alle har jo det.

Går det an å bli dummere?

Anonym poster: a2777740d2eb570e0bec2cd2f831027f

Skrevet

Hva ville dere tenkt om en jente som har et nachspielbilde i albumet sitt hvor noen har tegnet ansiktet hennes fullt av kuker mens hun sover? Hun virker jo hyggelig, men hva sier det om en person når dette er det beste hun klarer å oppdrive?

Poster hun virkelig noe sånt om seg selv på ei datingside???

• Liker 1
Gjest Svampebob1
Skrevet

Jeg mener det gir et inntrykk av at man mangler grenser eller er litt barnslig.

Jeg vet om hele grupper med mennesker som synes slikt er kult.

Hvorfor ikke hvis den man søker skal være en som kan være med på moroa? ;-)

Gjest spavalica
Skrevet

Jeg får angst når jeg ser fallskjerm,dykking og klatring bilder hehe.Vet ikke hvorfor,men det virker ,,alt for mye" for meg :)

Gjest Svampebob1
Skrevet

Jeg får angst når jeg ser fallskjerm,dykking og klatring bilder hehe.Vet ikke hvorfor,men det virker ,,alt for mye" for meg :)

Hva med dette? ;-)

DSCF0889.jpg

Gjest spavalica
Skrevet

Hva med dette? ;-)

DSCF0889.jpg

Det går helt fint:DMen jeg vil heller se ansiktet,smilet,håret hehe enn bilder av kjæledyr,naturen,båten eller motorsykkel :D

Gjest Svampebob1
Skrevet

Det går helt fint:DMen jeg vil heller se ansiktet,smilet,håret hehe enn bilder av kjæledyr,naturen,båten eller motorsykkel :D

Bra! :-)

Jeg vet nok til å skjønne at det der nok ikke imponerer så veldig.... Med mindre det er snakk om ei med stooor interesse for slike kryp.

Men det er kult å vise frem uansett så folk kan se hvor badass jeg er! *stort ironisk smil* ;-)

Skrevet

:hoho: ligger det på profilen på sukker, åpent for alle??

Skrevet

Om hun ellers virker ålreit ville jeg ignorert bildet. Er enig i at det er en smule merkelig å legge ut et sånt bilde på en nettdating-side, men kanskje det var en der-og-da-spøk, og så har bare bildet blitt liggende. Gudene veit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...