Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvordan får jeg spilt av mine spotifysanger i bilen?

Hvilken kabel må jeg bruke? eller går det an å spille av via bluetooth?

Legg gjerne ved link for evt kabel

Har samsung galaxy S 2

Endret av ml92
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kommer an på hva slags mobil og hva slags annlegg du har i bilen. Selv bruker jeg bare en enkel minijack fra mobil til aux

Endret av kråkefjas
Skrevet

Kommer an på hva slags mobil og hva slags annlegg du har i bilen. Selv bruker jeg bare en enkel minijack fra mobil til aux

Samsung galaxy S 2.

Tror det eneste i bilen er sånn sigarettenner.

Går det an å koble til via den?

AnonymBruker
Skrevet

Samsung galaxy S 2.

:skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte:

Anonym poster: c0f0f5c7d23429e425ae0a36ab6e91aa

• Liker 5
Skrevet

Samsung galaxy S 2.

Nei, det går ikke an. (trodde ikke det var nødvendig å si en gang)

Eneste den kan gjøre er å fungere som en lader, men da må du ha en ekstra adepter eller noe i den duren.

Om du har bluetooth i bilen, så kan du jo selvfølgelig prøve å aktivere den og se om du får muligheten igjennom mobilen å spille av sanger.

Men uten en AUX uttak så tror jeg du kan se langt etter det du spør om.

Skrevet

Takk for bryderiet med å svare :) men jo (til dere som sier det ikke går ann), det GÅR ann :)

Vet ikke hva kabelen heter, men man kobler den til i sig.tenneren og på ledningen er det en "signalboks" (eller noe) som du søker opp på kanalene på radioen :) wips spotify i bilden :D

Skrevet

Kjøp en fm sender på Clas olhson, Elkjøp eller et annet elektrinikkfirna. Kobles i sigarettenneuttaket, velg lik frekvens på senderen og radioen og så har du musikk.

• Liker 1
Skrevet

Kjøp en fm sender på Clas olhson, Elkjøp eller et annet elektrinikkfirna. Kobles i sigarettenneuttaket, velg lik frekvens på senderen og radioen og så har du musikk.

Funket som bare det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...