Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! Etter å ha stilt google en rekke spørsmål i min tid, og ofte endt opp på dette forumet bestemte jeg meg for å melde meg inn. Forhåpentligvis kan jeg hjelpe andre også.

Nå snart skal jeg velge fordypning etter 2 år på økonomi og administrasjon på BI i nydalen. Planen var å skrive bacheloroppgaven i endringsledelse eller prosjektledelse. Men nå har det seg slik at jeg også kan velge å bli autorisert regnskapsfører og i tillegg få bachelorgrad, men da uten å skrive en bachelor oppg. Vedkommende jeg skulle evt skrive bacheloren med vurderer nå sterkt å velge regnskap, så ser ut som jeg må skrive den alene hvis jeg velger et ledelsesfag.

Skulle gjerne valgt utifra interesse, men jeg har virkelig ingen klar preferanse. Og det er også en stor risk å ta, det å skrive bachelor alene. Med regnskap får man jo 2 i 1 på en måte, men vet ikke hvordan arbeidsgiver ser på det at man ikke skriver oppgave. Regnskapsfaget er veldig greit å kunne, men vet ikke om det er noe jeg kan jobbe med hele livet. Er i tillegg veldig usikker på hvordan jobbmuligheter man har ved bachelor i ØKAD med fordypning i ledelse.

Så lurte på om det var noen på dette forumet med liknende utdanning, eller som ansetter folk i dette feltet. Som kan si noe om hva som er mest attraktivt, og om det er noen klare ulemper eller fordeler ved de forskjellige valgene.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Folk jeg kjenner som tok regnskap so fordypning er nå i arbeid. Andre som tok makroøkonomi eller logistikk som fordypning går det ikke like bra med.

Anonym poster: 5fd88922d1de511ada8a7123f499826d

Gjest alille
Skrevet

Skal du ta master, i så fall i hva?

Flere skoler med fordypning i øk. adm har ikke bacheloroppgave, så tror ikke du skal bry deg så mye om det. Velg utfra interesse og fremtidsplaner!

• 2 uker senere...
Skrevet

Skal du ta master, i så fall i hva?

Flere skoler med fordypning i øk. adm har ikke bacheloroppgave, så tror ikke du skal bry deg så mye om det. Velg utfra interesse og fremtidsplaner!

Master etterhvert er planen ja. Da mest sannsynlig i ledelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...