Gå til innhold

Ungdommer som banner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hatt datteren og sønnen min hos meg denne helgen. 16 og 17 år. De bor mest hos faren(siste året) Det jeg reagerer på er at de er begynt å banne så ille(Lav terskel for det i hans familie) Da de dro nettopp var det ern stor lettelse. Synes det er flaut når vi er ute(var på en fottur idag og de lekset av seg og folk stirret) Sier jeg vil ikke vedkjenne meg dem når de benytter slikt språk, uten at det har hjulpet noe nevneverdig. Nå har jeg ikke lyst til å ha dem hit igjen. Føler meg nedkjørt, for jeg blir stresset av deres lave terskel for å komme med ukvemsord. Gr... av å være den tålmodige rollemodellen som skal moralsk rette opp til enhver tid... :nei:

Anonym poster: 873f5bbd07cb7761b9d64890814d5db9

Videoannonse
Annonse
Gjest Yellow Taxi
Skrevet

De har sikkert ikke lyst til å se deg heller. Case solved.

• Liker 1
Gjest Candy Pie
Skrevet

Hatt datteren og sønnen min hos meg denne helgen. 16 og 17 år. De bor mest hos faren(siste året) Det jeg reagerer på er at de er begynt å banne så ille(Lav terskel for det i hans familie) Da de dro nettopp var det ern stor lettelse. Synes det er flaut når vi er ute(var på en fottur idag og de lekset av seg og folk stirret) Sier jeg vil ikke vedkjenne meg dem når de benytter slikt språk, uten at det har hjulpet noe nevneverdig. Nå har jeg ikke lyst til å ha dem hit igjen. Føler meg nedkjørt, for jeg blir stresset av deres lave terskel for å komme med ukvemsord. Gr... av å være den tålmodige rollemodellen som skal moralsk rette opp til enhver tid... :nei:

Anonym poster: 873f5bbd07cb7761b9d64890814d5db9

Er du seriøs ? Det finnes ting som er mye verre en banning her i verden. Og det kommer fra en som banner sjeldent selv :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...