Gjest care Skrevet 11. februar 2004 #1 Skrevet 11. februar 2004 Forvillet meg inn på denne siden http://www.vigrid.net/artikler_norskesedler.htm og måtte le litt av den paranoiaen som finnes. Så bladde jeg videre og blir mer og mer sjokkert over hva de skriver. Se her f.eks. http://www.vigrid.net/fordamer_svanhild2.htm her knytter de svanhild jensen til vigrid. Skal tro om hun kjenner til dette innholdet selv? De klarer å påstå i en annen artikker ( http://www.vigrid.net/fordamer_svanhild.htm ) bl. a ....Eller er det virkelig slik at "barnevernet" har en form for kvote hvite barn de må stjele for å tilfredsstille etterspørselen på hvite barn fra kvinner som selv ikke har barn og vil ha et hvitt? Mye kan tyde på det. Jeg blir helt satt ut. Kan man gjøre noe med slik?
Arkana Skrevet 11. februar 2004 #3 Skrevet 11. februar 2004 Huff, ja jeg vet ikke om jeg skal le eller bli rystet over at noen kan ha slike forvrengte tanker. :o
Kate Skrevet 11. februar 2004 #4 Skrevet 11. februar 2004 For å være ærlig så klarer jeg ikke engang å bli opprørt over slike meninger, det er så fullstendig latterlig. Hvis ikke dette er å være paranoid, så vet ikke jeg. At barnevernet skal fylle en kvote med hvite barn? Blondinevitser er et skjult angrep på den nordiske kvinne? Pengesedlene våre er fulle av jødiske symboler? Ærlig talt, dette blir for dumt. Meg bekjent hadde nazistene et utrydningsprogram også for psykisk syke som de betraktet som undermennesker. Det å være så paranoid som disse menneskene er må da kvalifisere til en psykiatrisk diagnose, så de får passe seg hvis nazistene får makten.
*Shira* Skrevet 11. februar 2004 #5 Skrevet 11. februar 2004 Veksler mellom :o til . Noen er bare helt galne.
Naken Skrevet 11. februar 2004 #8 Skrevet 11. februar 2004 Nå har jeg lest masse av det som er på Vigridsiden. Jeg går fra vanntro , til sjokk :o , til latter , til sorg , til sinne For øvrig veldig koselig med en side for "de små", på NAZI sida
Loolaa Skrevet 11. februar 2004 #9 Skrevet 11. februar 2004 :o *sjokkert over at noen faktisk mener dette*
Gjest Brunhilde Skrevet 11. februar 2004 #10 Skrevet 11. februar 2004 Jeg er faktisk også litt sjokkert over at du legger ut linker til nynazistisk og nasjonalistisk materiale, trodde det var noe som ikke var ønsket her? Det er ihvertfall ikke ønsket av meg!
Annie Skrevet 11. februar 2004 #11 Skrevet 11. februar 2004 Jeg er faktisk også litt sjokkert over at du legger ut linker til nynazistisk og nasjonalistisk materiale, trodde det var noe som ikke var ønsket her? Det er ihvertfall ikke ønsket av meg! Enig!
Pedro Skrevet 12. februar 2004 #12 Skrevet 12. februar 2004 På et annet diskusjonsforum dukket det opp en tullig som kalte seg Vigrider. Han benektet Holocaust, og hunne bevise at det aldri fant sted. Debatten ble et veritabelt bikkeslagsmål som strakk seg over uker. Uansett dokumentasjon fra meddebatanter, avviste han alt som Zionistpropaganda. Disse unge menneskene er hjernevasket av en Tor Tvedt. En extrempsykopat som leder Vigrid. Det er ikke galt å legge ut linker til Vigrid. Vi bør være oppmerksome på hvilke skrudde utskudd vi har i samfunnet.
MarianneE Skrevet 12. februar 2004 #13 Skrevet 12. februar 2004 Det er ikke galt å legge ut linker til Vigrid. Vi bør være oppmerksome på hvilke skrudde utskudd vi har i samfunnet. Enig, slik jeg ser det er det ikke noe galt med linken. Ikke så lenge Care ikke er ute etter og spre denne møkka. En debatt rundt dette må jo være lov.......
Gjest gjest1 Skrevet 12. februar 2004 #14 Skrevet 12. februar 2004 Det er skremmende at man faktisk kan få folk til å tenke slik som disse i Vigrid tenker. Jeg tenker på innlegget skrevet av Vigrid-Mor; hun skriver at ingen skal fratas sine barn mot sin vilje. Eh - hallo - så elendige foreldre som faktisk ødelegger sine barns oppvekst og fremtid skal få lov til det? Mamma mia. Det er til barnas beste og få bli hos sine foreldre - uansett. Det skremmer meg at man kan være så blottet for fornuft som disse menneskene er, og det skremmer meg at de er så redde - for redsel kan avstedkomme de forferdeligste ting. Det er jo det de er - REDDE! og de forstår overhodet ikke at kloden er noe vi har på deling med alle de andre som også bor her. Egentlig er jeg litt stum og handlingslammet nå, så jeg ser at ordene mine kommer ut litt dårlig formulert.... sorry, kan ikke hjelpe for det... :o
*Kaisa* Skrevet 12. februar 2004 #15 Skrevet 12. februar 2004 Det er ganske skremmende at det finnes folk som er så forskrudd at de virkelig tror fult og helt på dette. Rart at en middelaldrene mann kan dra med seg så mange ungdommer Men det dummeste med denne organisasjonen og andre nynazistiske grupper demonstrerer, så går de med blandt annet finlandshetter for at folk ikke skal kjenne de igjen. Utrolig feigt. Hvis de virkelig står for dette tullet, hvorfor er de da for feige til å vise ansikt og stå for sine meninger??? Minner om en haug med feige drittunger, tøffe på en viss avstand og når de er mange, men feige som f... når de står alene. Synes det er helt greit å legge ut disse linkene til skrekk og advarsel om hva disse skrudde folka driver med. Noen var inne på barnevern; Her er det helt tydelig foreldre som har miste oversikten over barna sine for lenge siden. Hvis de noen gang hadde det.
Gjest gjest1 Skrevet 12. februar 2004 #16 Skrevet 12. februar 2004 Noen var inne på barnevern; Her er det helt tydelig foreldre som har miste oversikten over barna sine for lenge siden. Hvis de noen gang hadde det. Forsiktig der - foreldre har mindre innflytelse på ungene sine enn du tror. Jeg har full oversikt på ungene mine jeg, men om de plutselig bestemte seg for at Vigrid var veien og gå, hadde jeg nok ikke hatt mye jeg skulle sagt. Hva skulle jeg gjort? Verdiene mine har de fått for lengst, hva mer kunne jeg ha kommet med av argumenter enn de jeg allerede har gitt dem? Skulle jeg satt meg på dem? Bundet dem fast innendørs? Forsiktig nå! Ikke at jeg tror noen av dem er lamme nok i hodet til å falle for sånn propaganda, men altså....
Naken Skrevet 12. februar 2004 #17 Skrevet 12. februar 2004 Synes også det er greit å legge ut slike linker på et diskusjonsforum. Dette er et reelt problem, og jeg tror ikke det nytter å tie det i hjel. (Selv om jeg skulle ønske vi kunne). Tror faktisk det kan vekke noen til å se hvor sykt og ekstremistisk dette miljøet er. Ikke det at jeg trodde de var lure fra før, men det gjorde inntrykk på meg å se alt hatet, sinne og frykten, samlet på et sted. Jeg vil gjerne være informert om hva slags holdninger vi må kjempe imot!
Donnie Darko Skrevet 13. februar 2004 #18 Skrevet 13. februar 2004 Tore Tvedt bor ikke så unna meg... har møtt han og thorgrim bredesen på butikken noen ganger.. :evil:
Gjest lurven Skrevet 13. februar 2004 #19 Skrevet 13. februar 2004 det beste var jo at de hadde lagt ut eventyret om den stygge andungen da. tror ikke de vet hvilken symbolikk som ligger i den fortellingen
Gjest sexysadie Skrevet 13. februar 2004 #20 Skrevet 13. februar 2004 Tore Tvedt bor ikke så unna meg... har møtt han og thorgrim bredesen på butikken noen ganger.. :evil: Du har min fulle medfølelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå