playah95 Skrevet 8. juli 2012 #1 Del Skrevet 8. juli 2012 Ja..overskriften sier vel det meste, men jeg skal altså på fotoshoot i morgen og lurer på hvordan jeg skal sminke meg? Er det normalt og sminke seg veldig mye mer enn til vanlig foreksempel? Kom gjerne med tips :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 8. juli 2012 #2 Del Skrevet 8. juli 2012 Det kjem vel an på kva type photoshoot det er snakk om. Mote? Kunst? Glamour? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
playah95 Skrevet 8. juli 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 8. juli 2012 Det kjem vel an på kva type photoshoot det er snakk om. Mote? Kunst? Glamour? Det er egentlig bare en sommershoot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2012 #4 Del Skrevet 8. juli 2012 hvis du ikke blir sminket7stylet der ville jeg sminket meg til det jeg har på.Men om du blir sminket ville jeg bare sørget for å ha renset hud med evnt. foundation på. også nybarberte legger osv. (har sett for mye på topmodel). Anonym poster: acfa2732f127722c907ddee765b55153 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 8. juli 2012 #5 Del Skrevet 8. juli 2012 Men ikkje for eit profesjonelt byrå altså? Hadde det vore det hadde vel dei ordna med make-up? Viss det er bilde du sjølv skal ha på veggen eller i album bør du sminke deg naturleg, sminke blir veldig fort "datert" på bilde som skal leve ei stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2012 #6 Del Skrevet 8. juli 2012 Skal du være naken? Vise brystene? Er dette profesjonelt? Da er det vel med en stylist? Skal du være alene med fotografen? Anonym poster: e03fcf4d006bc2a42059b9c0e69a176d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
playah95 Skrevet 8. juli 2012 Forfatter #7 Del Skrevet 8. juli 2012 Skal du være naken? Vise brystene? Er dette profesjonelt? Da er det vel med en stylist? Skal du være alene med fotografen? Anonym poster: e03fcf4d006bc2a42059b9c0e69a176d Det er ikke profesjonelt. Kun en hobbyfotograf ) Skal bare ha på meg vanlig, sommerlig tøy..men lurte litt på om man feks. må ta mer fountation/marscara osv enn man pleier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 8. juli 2012 #8 Del Skrevet 8. juli 2012 Behold kleda på, iallfall. Desse bilda kan følge deg livet igjennom på ein god eller ein dårleg måte. Ein fotograf som har avkledde bilde av deg har eit nakketak på deg for alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 8. juli 2012 #9 Del Skrevet 8. juli 2012 Om du skal ha på ekstra sminke kjem an på korleis huda di er frå før. Foundationen bør ikkje vere alt for dekkande, og framhev konturane i ansiktet forsiktig med rouge. Litt ekstra mascara kan du ta på, men ikkje la det bli kladdete. Separer vippane. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 9. juli 2012 #10 Del Skrevet 9. juli 2012 Vet der er noen foundations som blir hvite ved at de reflekterer blitsen. Det er hvis det er mye av en type solfaktor (husker ikke hva den ingrediensen heter). Mulig det bare gjelder mineralsminke. Sjekk deg i dagslys imens du sminker deg (og etterpå)! Sjekk at det ikke er noe fargeskille mellom ansiktet og hårfestet! Her ser man hvor viktig det er å ha foundation som matcher hudfargen! Jeg ville gått for en naturlig look, med naturlige farger (husk å duse skyggene godt!). Har du fregner, så bør disse vises igjennom evt. foundation! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophia. Skrevet 9. juli 2012 #11 Del Skrevet 9. juli 2012 Viktig at du sjekker sminken i dagslys, ja - det blir veldig tydelig på bildene hvis sminken er stygg. Det viktigste er at det ser pent ut. Du kan ikke høre med fotografen om hvordan h*n vil at sminken skal være? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lara89 Skrevet 9. juli 2012 #12 Del Skrevet 9. juli 2012 Når jeg drar på fotoshoots er jeg sminkeløs. Har bare en god fuktighetskrem på. Vanligvis er det makupartister på settet. Om det ikke er det, f.eks bare shoot for porteføljen så tar jeg med meg sminkepungen og spør fotografen om hvordan han/hun har tenkt at det skal være ikke noe problem å sminke seg kjapt rett før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå