Gå til innhold

Bryllupsgave?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal i bryllup til min far i slutten av juli. Jeg har ingen anelse om hva jeg skal kjøpe i bryllupsgave. Har spurt hva de ønsker seg, men de kom ikke men noen konkrete ønsker. Jeg har lyst å kjøpe noe fint som de kan få bruk for, men er litt lite oppfinnsom av meg. Lurte derfor på om noen her har noen gode tips? :) Jeg er student, så har ikke all verdens med penger, men tenkte at rundt 1000-1200 er greit.

Anonym poster: 468835d5c367b039ba9f620b00913e8c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ingen som har noen tips? :/

Anonym poster: 468835d5c367b039ba9f620b00913e8c

Skrevet

Du kan alltids gi kjøkkenutstyr i god kvalitet (det er ofte noe man ikke tar seg råd til selv), eller kunst du vet de vil like (spørs om du får så mye for den prisen, men er mulig å se etter et lite trykk uten ramme).

Hvis det ikke er viktig for deg at det er en ting/gjenstand, så foreslår jeg at du gir en opplevelse i form at opera/ballett/teater/konsert/festival/idrettsarrangement e.l. En opplevelse er noe som blir husket og ofte satt stor pris på, og når det gjelder voksne tror jeg de setter større pris på dette enn man i utgangspunktet tror. Er de interessert i mat kan du gi gavekort på matlagingskurs/vinsmaking eller gavekort til en bedre restaurant.

:)

Gjest Adriane
Skrevet

Jeg tenker som Grønt blad, at en opplevelse absolutt er en veldig god gave! Man får kjøpt Billettservice Gavekort - og da kan de selv bestemme hva de skal gå på, og når - veldig fin gave :jepp:

Ellers vet jeg at Knut Anders Løken har laget en fantastisk mappe med flotte tegninger (som kan rammes inn etter eget ønske), som heter "Amerikabrevet". Den koster så vidt jeg husker bare 300 kr for 6 tegninger! Jeg er ikke sikker på hvor de selger den, men det går forhåpentligvis an å finne ut ;)

Eller, hvis de er glad i kaffe, og ikke har f.eks en sånn - så er det en veldig bra maskin, med veldig godt utvalg i kapsler :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...