Gå til innhold

Hva kan man bruke frityrkoker til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe frityrkoker, så jeg lett kan lage vårruller og løkringer. Liker dette så godt, men får alri laget det. Men det hadde jo vært ålreit å kunne lage litt andre ting, greit nok med Pommes frites, men har dere noen andre tips til hva man kan ha oppi der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

- kylling

- ostesnitzel (denne i hamburgerbolle er helt nyyydelig)

- Kyllingnuggets

- Papadums (indisk)

- Frityrstekt banan

- Frityrstekt innbakt kylling

F,eks :)

Skrevet

Mozzarella sticks og chili cheese :):)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke frityrsteker så ofte,og bare tenker å bruke en og annen gang i mnd så er det mye bedre/billigere å bruke en gryte og fritere i den. i stede for å kjøpe en frityrkoker.

Men såklart om du har tenkt å fritere flere ganger i uken eller hver helg så er jo det kansje et bra kjøp.:)

Anonym poster: c100d6a7ad456db543abf43805d0b022

Skrevet

Takk for innspill! Nei, tror nok ikke jeg kommer til å bruke det ekstremt ofte. Men kan jo hende jeg hadde brukt det mer enn jeg tror. Jeg vet ikke. Det er vel ikke akkurat sunnheten selv den maten man lager i det. Så måtte jo blitt til litt kosemat :) Får se hva vi gjør, men takk for tips og info! Å ta kylling hørtes jo veldig godt ut! :)

Skrevet

I Svinesund har de enorme mengder med frosne frityrprodukter :)

AnonymBruker
Skrevet

Kylling er veldig godt ja! Kyllingnuggets også :)

Også det aller beste - innbakt svinefilet! :jepp:

Med ris/pommes frites, sursøt saus og en wokblanding med asiatiske el.l. grønnsaker blir dette akkurat som på restaurant! :)

Anonym poster: 5d16ff49d665258a33066a0e44586c19

Skrevet

Vårruller!!!

Er det noe som frityrkokeren her blir brukt mye til så er det dette :jepp:

Ellers bruker jeg den en sjelden gang til pommes. Liker det ikke når de stekes i ovnen.

Mannen min bruker den til snitzler når han må lage middag selv :fnise:

Skrevet

Jeg har hatt, men det nytter ikke å bruke den inne synes jeg. Det lukter så veldig, selv om den står under ventilatoren. Så jeg bruker bare en gryte de gangene jeg må fritere. Prøver å unngå pga for mye fett i maten, men det er meg da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...