Lemuren Skrevet 8. juli 2012 #1 Skrevet 8. juli 2012 Jeg vurderer å kjøpe frityrkoker, så jeg lett kan lage vårruller og løkringer. Liker dette så godt, men får alri laget det. Men det hadde jo vært ålreit å kunne lage litt andre ting, greit nok med Pommes frites, men har dere noen andre tips til hva man kan ha oppi der?
Frk Midnattsol Skrevet 8. juli 2012 #2 Skrevet 8. juli 2012 - kylling - ostesnitzel (denne i hamburgerbolle er helt nyyydelig) - Kyllingnuggets - Papadums (indisk) - Frityrstekt banan - Frityrstekt innbakt kylling F,eks
Gjest Quake Skrevet 8. juli 2012 #4 Skrevet 8. juli 2012 Du kan lage verdens ekleste kake http://www.momswhothink.com/cake-recipes/funnel-cake-recipe.html
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2012 #5 Skrevet 8. juli 2012 Hvis du ikke frityrsteker så ofte,og bare tenker å bruke en og annen gang i mnd så er det mye bedre/billigere å bruke en gryte og fritere i den. i stede for å kjøpe en frityrkoker. Men såklart om du har tenkt å fritere flere ganger i uken eller hver helg så er jo det kansje et bra kjøp. Anonym poster: c100d6a7ad456db543abf43805d0b022
Lemuren Skrevet 8. juli 2012 Forfatter #6 Skrevet 8. juli 2012 Takk for innspill! Nei, tror nok ikke jeg kommer til å bruke det ekstremt ofte. Men kan jo hende jeg hadde brukt det mer enn jeg tror. Jeg vet ikke. Det er vel ikke akkurat sunnheten selv den maten man lager i det. Så måtte jo blitt til litt kosemat Får se hva vi gjør, men takk for tips og info! Å ta kylling hørtes jo veldig godt ut!
Fanta Exotic Skrevet 8. juli 2012 #7 Skrevet 8. juli 2012 I Svinesund har de enorme mengder med frosne frityrprodukter
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2012 #8 Skrevet 8. juli 2012 Kylling er veldig godt ja! Kyllingnuggets også Også det aller beste - innbakt svinefilet! Med ris/pommes frites, sursøt saus og en wokblanding med asiatiske el.l. grønnsaker blir dette akkurat som på restaurant! Anonym poster: 5d16ff49d665258a33066a0e44586c19
Ryvre Skrevet 8. juli 2012 #9 Skrevet 8. juli 2012 Vårruller!!! Er det noe som frityrkokeren her blir brukt mye til så er det dette Ellers bruker jeg den en sjelden gang til pommes. Liker det ikke når de stekes i ovnen. Mannen min bruker den til snitzler når han må lage middag selv
Belima Skrevet 9. juli 2012 #10 Skrevet 9. juli 2012 Jeg har hatt, men det nytter ikke å bruke den inne synes jeg. Det lukter så veldig, selv om den står under ventilatoren. Så jeg bruker bare en gryte de gangene jeg må fritere. Prøver å unngå pga for mye fett i maten, men det er meg da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå