Gå til innhold

Bryllupsundertøy

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Hva hadde dere under brudekjolen?

Jeg sliter litt, for det er korsett i kjolen fra før av, så det blir ubehagelig med enda et korsett under.

Jeg må også ha noe stroppløst og helst litt push up.

Vet dere om noen nettsider? Butikker?

Og, så tenkte jeg. Man blir jo svett etter en hel dag inni en klam brudekjole. Så jeg ville nok skiftet truse før u know. Hva gjorde dere?

Blir så usikker, hehe.

Anonym poster: 55cab94a446694ece279ed13a4705ed2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bryllupet er nok enda en noen dager unna, men undertøyet ligger i skuffen.

Jeg har kjøpt en stroppeløs BH til kjolen, den er hudfarget, med push-up og silikon-kant. Har og kjøpt ett par sømløse truser fra Sloggi. De er UTROLIG behagelig. Også strømpeholde og strømper.

Om du ikke vil gå med korsett under, så kan du jo bruke hold-in strømpebukse.

Og det undertøyet du bruker under kjolen, trenger ikke å være det samme undertøyet man bruker under bryllupsnatten;)

AnonymBruker
Skrevet

Bryllupet er nok enda en noen dager unna, men undertøyet ligger i skuffen.

Jeg har kjøpt en stroppeløs BH til kjolen, den er hudfarget, med push-up og silikon-kant. Har og kjøpt ett par sømløse truser fra Sloggi. De er UTROLIG behagelig. Også strømpeholde og strømper.

Om du ikke vil gå med korsett under, så kan du jo bruke hold-in strømpebukse.

Og det undertøyet du bruker under kjolen, trenger ikke å være det samme undertøyet man bruker under bryllupsnatten;)

Tror ikke jeg trenger hold in heller, får så vondt i magen av det, hehe.

Kjolen er i 34, så det er "trang nok".

Men ja, det er nettopp det du sier, det trenger ikke være samme undertøyet man bruker på bryllupsnatten :D

Når skifter du? På hotellet eller før?

Skrevet

Change har bra undertøy

Skrevet

Tror ikke jeg trenger hold in heller, får så vondt i magen av det, hehe.

Kjolen er i 34, så det er "trang nok".

Men ja, det er nettopp det du sier, det trenger ikke være samme undertøyet man bruker på bryllupsnatten :D

Når skifter du? På hotellet eller før?

Tror nok jeg skifter når vi kommer på rommet. Kjolen er jo litt knot å komme ut av, så jeg vil helst slippe å klarte inn i den igjen.

Om du er str 34 så trenger du nok neppe korsett;)

Change hadde veldig mye pent ja^_^

Gjest Solstråla88
Skrevet

Jeg kjøpte på undertøysforretning, fikk elendig service på Change her i moss, så valge noe dyrere. Jeg skiftet ikke, for når jeg kom til hotellet var det bare og begynne og plukke hårnåler, 150 stk, og dusje det ut, etterfulgt av en god natt søvn!

Men velg noe som er komfortabelt, er man ikke veldig stor brystet som jeg er kan du finne mye lekkert på lindex og h&m også.

Skrevet

Vet du hva, jeg endte faktisk opp med undertøy fra H&M, selv om jeg saumfarte alt annet.... Billig og best...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...