Envy Skrevet 8. juli 2012 #1 Skrevet 8. juli 2012 Hei.. Jeg har brukt pcen i fylla jeg Så nå har den bytta skjermkort.. eller noe, tydeligvis. Jeg har en Acer Laptop som har ATI Mobility Radeon HD 5650 skjermkort, og det kortet er bra, men nå har den bytta til et annet fordi jeg prøvde å koble den til tv. Noen som vet hva jeg går inn på, eller hvor jeg trykker for å skifte tilbake til det bra kortet?
-Jiinxs- Skrevet 8. juli 2012 #3 Skrevet 8. juli 2012 Hva mener du at du har byttet til et annet grafikkort? Som jeg vet så kommer laptops med kun étt grafikkort, så fungere ikke det lengre eller? Hva er problemet egentlig? Er det at når du har koblet pcen til tven, at du ikke kan bruke skjermen på laptopen din lengre da? Du kan prøve å trykke på 'Windows tasten' + 'P'.
tynntjukk Skrevet 8. juli 2012 #4 Skrevet 8. juli 2012 (endret) det er gjerne en integrert grafikkenhet i prosessoren som er langt svakere enn et dedikert skjermkort, men samtidig bruker mindre strøm. Jeg skjønner dog ikke helt problemet eller hvordan TS merker at PCen har "byttet"? På min PC kjører den på integrert grafikk når jeg har på power saver som batteriplan og dedikert grafikk kun mulig på high performance. Nå har jeg nvidia kort, så det er vel ikke likt, men hvis jeg høyreklikker på skrivebordet og går inn på nvidia control panel (har du noe lignende? "Catalyst" eller noe?), deretter "manage 3d settings" så kan jeg velge hvilket kort jeg vil bruke eller auto-select. Har du noe lignende på din PC? Bare et skudd i mørke, er ikke noen IT-ekspert eller vent litt, er problemet bare at du har fått lavere oppløsning på skjermen etter at du hadde PCen plugget i TVen? Endret 8. juli 2012 av tynntjukk
Gjest Mog Skrevet 8. juli 2012 #5 Skrevet 8. juli 2012 Ja, tynntjukk, kan høres ut som TS har endret oppløsningen.. TS: får du det som før hvis du kobler fra din bærbare til TVen?
Gjest padawan Skrevet 8. juli 2012 #6 Skrevet 8. juli 2012 hvis du ser på F-tastene skal en av de være med en skjerm på. Vanligvis F6 eller F8. trykk på den tasten samtidig med Fn-tasten. (den tasten har blå skrift og er vanligvis til venstre for space-tasten).
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2012 #7 Skrevet 9. juli 2012 du kan bytte sjermkort fra den innebygde i biosen. jeg hadde et sjermkort som klikket på en laptop og måtte bytte til det innebygde for å få kjørt maskinen. Anonym poster: b7debb526f43ac8bbed931deae6cccee
Envy Skrevet 9. juli 2012 Forfatter #8 Skrevet 9. juli 2012 Takk for hjelpen Var innom Elkjøp etter jobb i dag, og der var det hvertfall dårlig med hjelp å hente. Driver å laster ned nytt nå. Problemet var/er forøvrig at skjermen ikke fungerer optimalt, fordi det gode skjemkortet på en eller annen måte har gått adundas, så den kjører på det innebygde (over middels ræva) skjermkortet. Til og med facebook er pixlete, da er det lett å game i grunn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå