Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja - dessverre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen som vet om man får 10% rabatt med Hildekoden i tillegg til de 10% man får som VIP medlem på feelunique? Jeg mener jeg leste at den VIP-rabatten ikke kunne kombineres med andre tilbud...

Skrevet

^ Rabattene kan ikke kombineres. Men om man handler via KickBack.no får man likevel 5% ekstra "tilbake." :)

Skrevet

Ahh, rabatter :hjerte:

Skrevet (endret)

Hvor i alle dager skriver man inn denne koden? Jeg ser ikke noen steder hvor jeg kan skrive HILDELOVES jeg... (Nå skal det sies at jeg er blind på begge øynene i dag)

Fant det! Som sagt; blind på begge øynene.......

Endret av Almond
Skrevet

Mulig jeg også er blind nå, men jeg vet heller ikke hvor man skriver inn koden...?

Skrevet

Mulig jeg også er blind nå, men jeg vet heller ikke hvor man skriver inn koden...?

Haha, nå fant jeg også den! For alle andre blinde: på "order summary", altså steg to i bestillingen står det under "order options" en rosa skrift "If you have a Voucher klick here" og resten er selvforklarende.

Skrevet

Sorry for trippelposting, får ikke til å slette det siste innlegget. Skulle egentlig bare redigere det første, men jeg var litt vims.

Når er Decleor Source D'Eclat 10 Day Radiance Powder Cure 10ml bestilt. Har ikke så store forventinger, men hadde vært magisk om det hadde dempet noen av kvisearrene mine. Flere erfaringer med denne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...