Gjesten Skrevet 10. juli 2012 #22 Skrevet 10. juli 2012 Er det noen som vet om man får 10% rabatt med Hildekoden i tillegg til de 10% man får som VIP medlem på feelunique? Jeg mener jeg leste at den VIP-rabatten ikke kunne kombineres med andre tilbud...
Miah Skrevet 10. juli 2012 #23 Skrevet 10. juli 2012 ^ Rabattene kan ikke kombineres. Men om man handler via KickBack.no får man likevel 5% ekstra "tilbake."
Almond Skrevet 11. juli 2012 #25 Skrevet 11. juli 2012 (endret) Hvor i alle dager skriver man inn denne koden? Jeg ser ikke noen steder hvor jeg kan skrive HILDELOVES jeg... (Nå skal det sies at jeg er blind på begge øynene i dag) Fant det! Som sagt; blind på begge øynene....... Endret 11. juli 2012 av Almond
mariatherese Skrevet 11. juli 2012 Forfatter #26 Skrevet 11. juli 2012 Mulig jeg også er blind nå, men jeg vet heller ikke hvor man skriver inn koden...?
mariatherese Skrevet 11. juli 2012 Forfatter #27 Skrevet 11. juli 2012 Mulig jeg også er blind nå, men jeg vet heller ikke hvor man skriver inn koden...? Haha, nå fant jeg også den! For alle andre blinde: på "order summary", altså steg to i bestillingen står det under "order options" en rosa skrift "If you have a Voucher klick here" og resten er selvforklarende.
mariatherese Skrevet 11. juli 2012 Forfatter #28 Skrevet 11. juli 2012 Sorry for trippelposting, får ikke til å slette det siste innlegget. Skulle egentlig bare redigere det første, men jeg var litt vims. Når er Decleor Source D'Eclat 10 Day Radiance Powder Cure 10ml bestilt. Har ikke så store forventinger, men hadde vært magisk om det hadde dempet noen av kvisearrene mine. Flere erfaringer med denne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå