mariatherese Skrevet 8. juli 2012 #1 Skrevet 8. juli 2012 Mange har sikkert fått med seg at det er 10% rabatt på feelunique.com hvis man bruker rabattkoden HILDELOVES, med untak av merkene Stila, Gatineau, Mary Kohr, ghd, Ole Henriksen og Lily Lolo (takk Hilde Christina )! Selv begynner jeg å ha en grei samling med hudpleieprodukter, men lurer på om dere har noen tips? Must-haves som dere kjøper derifra? Noe spennende jeg burde prøve? Det klør litt i fingrene etter å shoppe litt her, nemlig!
Gjest glædelig Skrevet 8. juli 2012 #2 Skrevet 8. juli 2012 Mange har sikkert fått med seg at det er 10% rabatt på feelunique.com hvis man bruker rabattkoden HILDELOVES, med untak av merkene Stila, Gatineau, Mary Kohr, ghd, Ole Henriksen og Lily Lolo (takk Hilde Christina )! Selv begynner jeg å ha en grei samling med hudpleieprodukter, men lurer på om dere har noen tips? Must-haves som dere kjøper derifra? Noe spennende jeg burde prøve? Det klør litt i fingrene etter å shoppe litt her, nemlig! md formulations face&body scrub! fantastisk men hvordan vet du om salget? jeg ser ikke noe om det på bloggen hennes?:O
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2012 #3 Skrevet 8. juli 2012 Jeg tror jeg leste om det på facebooken hennes. Anonym poster: d513cabd72ff2682c0539556a81f3582
kills Skrevet 8. juli 2012 #4 Skrevet 8. juli 2012 Flott at jeg nettopp bestilte noe uten kode.. Hyl. Men du kan jo kjøpe hårprodukter? Nye YSL foundationen?
mariatherese Skrevet 8. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 8. juli 2012 (endret) Skrubben har jeg. Tror jeg leste om det på facebooken hennes, i tilegg til at det står i en lilla boks oppe til høyre på http://www.hildechristina.com. Æææh, foundation over nett uten å prøve farge? Skeptisk! Hårprodukter derimot, det trengs jo! :D Endret 8. juli 2012 av mariatherese
Gjest glædelig Skrevet 8. juli 2012 #6 Skrevet 8. juli 2012 Skrubben har jeg. Tror jeg leste om det på facebooken hennes, i tilegg til at det står i en lilla boks oppe til høyre på http://www.hildechristina.com. Æææh, foundation over nett uten å prøve farge? Skeptisk! Hårprodukter derimot, det trengs jo! :D Ok:) Jeg har vært innom bloggen hennes flere ganger i det siste, og har ikke lagt merke til den lilla boksen. Godt gjort Ja, hårprodukter! Det er jo billigere der enn i salongene!
Chocoholic Skrevet 8. juli 2012 #7 Skrevet 8. juli 2012 Jeg handler det aller meste herfra, faktisk, så jeg lister opp de produktene jeg kjøper igjen og igjen. Hud MD Formulations face&body scrub MD continuous renewal serum Decleor solkrem og ansiktmasker Vitamin C 10 days radiance cure - fantastisk minikur som gjør huden pen, glatt og glødende. Fjerner stygge kvisearr og sorte prikker (på meg ihvertfall) og huden ser helt perfekt ut i rundt en måned etter bruk, deretter dabber effekten gradvis av. Hår Absolutt alle hårproduktene mine er herfra. Prøv Joico, de har fantastiske produkter så uansett hva du kjøper så blir du ikke skuffa. Anbefaler særlig hårkurene derfra, de er fantastiske. Jeg har også "solkremen" for hår herfra, den er også veldig bra. Her får du også TIGI sine 2pk med 750ml sjampo og balsam til rundt 200,-, så halvparten av norsk frisør. Sminke Clarins instant lip perfector, er en blanding av leppepomade og lipgloss i ett. Fukter som første, ser ut som siste. Gjør også at leppene ser blittelitt større ut uten den prikkingen. Jemma Kidd dewy glow, er en krem highlighter i kremform som pixiwoo bruker ofte. Ser veldig naturlig og fin ut. Kan også anbefale børstene fra jemma kidd, de er sinnsykt gode.
mariatherese Skrevet 8. juli 2012 Forfatter #8 Skrevet 8. juli 2012 Jeg handler det aller meste herfra, faktisk, så jeg lister opp de produktene jeg kjøper igjen og igjen. Hud MD Formulations face&body scrub MD continuous renewal serum Decleor solkrem og ansiktmasker Vitamin C 10 days radiance cure - fantastisk minikur som gjør huden pen, glatt og glødende. Fjerner stygge kvisearr og sorte prikker (på meg ihvertfall) og huden ser helt perfekt ut i rundt en måned etter bruk, deretter dabber effekten gradvis av. Hår Absolutt alle hårproduktene mine er herfra. Prøv Joico, de har fantastiske produkter så uansett hva du kjøper så blir du ikke skuffa. Anbefaler særlig hårkurene derfra, de er fantastiske. Jeg har også "solkremen" for hår herfra, den er også veldig bra. Her får du også TIGI sine 2pk med 750ml sjampo og balsam til rundt 200,-, så halvparten av norsk frisør. Sminke Clarins instant lip perfector, er en blanding av leppepomade og lipgloss i ett. Fukter som første, ser ut som siste. Gjør også at leppene ser blittelitt større ut uten den prikkingen. Jemma Kidd dewy glow, er en krem highlighter i kremform som pixiwoo bruker ofte. Ser veldig naturlig og fin ut. Kan også anbefale børstene fra jemma kidd, de er sinnsykt gode. Vi bruker mye av det samme ser jeg, men nå kan det jo være like greit å kjøpe inn de produktene man vet at man kjøper igjen og igjen, nå som det er salg (A) MEN, Vitamin C 10 days radiance cure høres jo for godt ut til å være sant?! Fortell mer! Clarins instant lip perfector er fantastisk og jeg får den i bursdagsgave til uken, tihi. Jemma Kidd skal undersøkes. Takk!
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2012 #9 Skrevet 8. juli 2012 Skulle akkurat opprette en lik tråd! Anbefalinger til sminke og dufter å bestille? Hvordan gjør man det med fraktkostnadene siden det blir over 200 kR? Anonym poster: 57a2f873408ca2edddd2a933d859fcbd
mariatherese Skrevet 8. juli 2012 Forfatter #10 Skrevet 8. juli 2012 Skulle akkurat opprette en lik tråd! Anbefalinger til sminke og dufter å bestille? Hvordan gjør man det med fraktkostnadene siden det blir over 200 kR? Anonym poster: 57a2f873408ca2edddd2a933d859fcbd Feeluinque betaler tilbake toll/moms. Ta bilde/scann kviteringen når du betaler hos posten, og send dem en hyggelig mail der du forklarer at du bor i Norge og at summen kom over den norske grensa på 200 kr. Skriv hvor mye du betalte i NOK og gjerne også i GPB. En enkel valutakalkulator kan hjelpe deg med den utregninga. Legg ved ordrenummer og bilde av kviteringen. De svarer som regel fort og pengene for tollen/momsen er tilbake etter et par dager.
Miah Skrevet 8. juli 2012 #12 Skrevet 8. juli 2012 Dere vet at dere har 10% rabatt på et valgfritt merke uansett? Pleier å ha MD som mitt. Er likevel småkjipt å høre om denne koden dagen etter at jeg bestilte produkter fra andre merker for ca. 1000 kroner...
mariatherese Skrevet 8. juli 2012 Forfatter #13 Skrevet 8. juli 2012 Dere vet at dere har 10% rabatt på et valgfritt merke uansett? Pleier å ha MD som mitt. Er likevel småkjipt å høre om denne koden dagen etter at jeg bestilte produkter fra andre merker for ca. 1000 kroner... Jaa Men er jo greit å vite om når man feks har md som sitt, og skal kjøpe fra andre merker også.
Gjest glædelig Skrevet 8. juli 2012 #14 Skrevet 8. juli 2012 Dere vet at dere har 10% rabatt på et valgfritt merke uansett? Pleier å ha MD som mitt. Er likevel småkjipt å høre om denne koden dagen etter at jeg bestilte produkter fra andre merker for ca. 1000 kroner... Jeg fikk ikke til det sist gang jeg bestilte:S hvordan gjør man det?
Gjest glædelig Skrevet 8. juli 2012 #15 Skrevet 8. juli 2012 Jeg handler det aller meste herfra, faktisk, så jeg lister opp de produktene jeg kjøper igjen og igjen. Hud MD Formulations face&body scrub MD continuous renewal serum Decleor solkrem og ansiktmasker Vitamin C 10 days radiance cure - fantastisk minikur som gjør huden pen, glatt og glødende. Fjerner stygge kvisearr og sorte prikker (på meg ihvertfall) og huden ser helt perfekt ut i rundt en måned etter bruk, deretter dabber effekten gradvis av. Hår Absolutt alle hårproduktene mine er herfra. Prøv Joico, de har fantastiske produkter så uansett hva du kjøper så blir du ikke skuffa. Anbefaler særlig hårkurene derfra, de er fantastiske. Jeg har også "solkremen" for hår herfra, den er også veldig bra. Her får du også TIGI sine 2pk med 750ml sjampo og balsam til rundt 200,-, så halvparten av norsk frisør. Sminke Clarins instant lip perfector, er en blanding av leppepomade og lipgloss i ett. Fukter som første, ser ut som siste. Gjør også at leppene ser blittelitt større ut uten den prikkingen. Jemma Kidd dewy glow, er en krem highlighter i kremform som pixiwoo bruker ofte. Ser veldig naturlig og fin ut. Kan også anbefale børstene fra jemma kidd, de er sinnsykt gode. kan du linke til den? jeg søkte det opp på feelunique, og da kom det opp så mye forskjellig!
mariatherese Skrevet 8. juli 2012 Forfatter #16 Skrevet 8. juli 2012 (endret) Jeg vil tro det er denne Chocoholic sikter til. Her har du forøvrig en omtale fra Hilde Christina. Endret 8. juli 2012 av mariatherese
Chocoholic Skrevet 8. juli 2012 #17 Skrevet 8. juli 2012 MEN, Vitamin C 10 days radiance cure høres jo for godt ut til å være sant?! Fortell mer! Hmm...den kommer i en merkelig pakke Min lenke hvor det første du gjør er å trykke ned på cap'en som så frigjør vitamin C-pulveret og så må dette blandes. Det er ingen grunn å spare på produktet fordi blandingen har bare en holdbarhet på 10 dager likevel. Du påfører dette som et serum morgen og kveld, altså etter rens og før fuktighetskrem, jeg bruker ikke toner når jeg bruker denne. Den er som en olje og lukter veldig typisk decleor. Du får mye produkt så det er bare å pøse på. Etter 3-4 dager ser huden jevnere ut, og etter de 10 dagene er stygge kvisemerker borte, sorte prikker er borte og porene er forminsket og huden gløder faktisk. Etter jeg har brukt denne føler jeg meg faktisk vel med å gå ut uten sminke fordi huden ser så fresh ut HC har skrevet innlegg om den tror jeg, så hun har en litt mer gjennomgående beskrivelsen av den. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2012 #18 Skrevet 8. juli 2012 Jeg fikk ikke til det sist gang jeg bestilte:S hvordan gjør man det? Du finner det under "preferences" på "my account". Rabatten blir automatisk trukket etter du har valgt merket. Anonym poster: d513cabd72ff2682c0539556a81f3582
mariatherese Skrevet 9. juli 2012 Forfatter #19 Skrevet 9. juli 2012 Ser på ingrediensene til den ti-dagerskuren: Active Ingredients: Lupin Lipopeptides, Fig Gel, Essential Oils of Grapefruit, Petitgrain and Lemon, Protective Agent, Vitamin Complex and Pure Vitamin C. Jeg er allergisk mot sitron, men jeg aner ikke hvor allergisk jeg egentlig er. Går det bra, eller?
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2012 #20 Skrevet 9. juli 2012 Har FeelUnique sluttet å selge Matis? Anonym poster: e325d3c805bb2073f22c0673bd41e999
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå