Charmina Skrevet 11. februar 2004 #1 Skrevet 11. februar 2004 Hvordan fjerner man best kunstnegler satt på av en negledesigner? Håper noen kan svare? -Charmina
Arkana Skrevet 11. februar 2004 #2 Skrevet 11. februar 2004 Der hvor du får kjøpt falske negler får du også kjøpt en flaske med et eller annet som løser opp limet under slik at du får neglen av. Husker dessverre ikke akkurat hva det heter, men du kan jo spørre i butikken eller se i hyllen med falske negler.
Zombie Skrevet 11. februar 2004 #3 Skrevet 11. februar 2004 Med Aceton. Hell Aceton i en bolle så de dekker neglene. Etter ei stund begynner de å løsne, men du må sitte slik ca 40 minutter. Kommer litt an på hva slags kunstnegler du har. Viktig: Du må absolutt IKKE røyke i nærheten av Aceton.
Charmina Skrevet 11. februar 2004 Forfatter #4 Skrevet 11. februar 2004 Takk for svar! Tjiihiiii og jeg røyker ikke.................og kan tenke meg at det ikke er tingen sammen med aceton ja -Charmina
Charmina Skrevet 11. februar 2004 Forfatter #5 Skrevet 11. februar 2004 15 min med aceton gjorde susen........... Endelig kvitt de!!! -Charmina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå