Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2004 #1 Del Skrevet 11. februar 2004 Hørte en gutt snakke om at han hadde møtt en dame som hadde gitt ham en turborunk. Hva i huleste er det for noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 11. februar 2004 #2 Del Skrevet 11. februar 2004 Hvorfor spurte du ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~umulia~ Skrevet 11. februar 2004 #3 Del Skrevet 11. februar 2004 Har ingen anelse, men det kan da umulig ha vært noe godt, eller??? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. februar 2004 #4 Del Skrevet 11. februar 2004 Kan det være dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 11. februar 2004 #5 Del Skrevet 11. februar 2004 Turborunk kan vel rett og slett være en runk av den kjappe og effektive sorten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pedro Skrevet 12. februar 2004 #6 Del Skrevet 12. februar 2004 Aldri hørt om. Mulig at 400 nappetak i minuttet kalles turbo. Uansett var det mange morsomme svar på spørsmålet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. februar 2004 #7 Del Skrevet 12. februar 2004 Er det deilig med 400 nappetak i minuttet da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slapp_nuddel Skrevet 12. februar 2004 #8 Del Skrevet 12. februar 2004 Er jo helt klart at han mente at han fikk en kjapp runk. Er ikke noe problem for meg å få meg til å gå på aldri så kort tid om jeg vil det. Er bare bedre om jeg bruker lenger tid da :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå