Gjest Maruwan Skrevet 8. juli 2012 #1 Skrevet 8. juli 2012 Dersom du blir med en fyr hjem og det viser seg at han har tisselaken på senga, er det turn-off? Eller er det snarere en positiv greie som viser at han er et ansvarlig menneske?
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2012 #3 Skrevet 8. juli 2012 Eh? Ansvarlig menneske? Anonym poster: 885d978224771cf364ac800d1f652c7d
Gjest Maruwan Skrevet 8. juli 2012 #4 Skrevet 8. juli 2012 (endret) Ikke le! Jeg hadde faktisk tisselaken på senga inntil nylig. Eh? Ansvarlig menneske? Ja? F.eks. så bodde jeg inntil nylig i en ferdig møblert leilighet som egentlig er tiltenkt handicapede. Der var det et tisselaken på senga fra før av, og jeg beholdt det igjennom alle de åra jeg bodde der. Var veldig glad for at jeg gjorde det nå når jeg har flytta ut, for lakenet var fullt av snusmerker (har en tendens til å sovne med snusen i kjeften når jeg er full) og dessuten har jeg et rødt sengetøy som har farga veldig mye av. Dersom jeg hadde fjerna tisselakenet hadde jeg sikkert ikke fått igjen depositumet, eller hadde ihvertfall måttet betale for omtrekking av senga. Men nå var det bare å slenge lakenet i vaskemaskinen, og senga var som ny. Nesten så jeg vurderer å gjøre det samme i min nye leilighet. Endret 8. juli 2012 av Maruwan
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2012 #5 Skrevet 8. juli 2012 Ser man tisselakenet da, du har jo laken over? Uansett hadde jeg ikke brydd meg nevnverdig, hadde jo kanskje vært litt redd for å ligge inntill deg om natten da Jeg er ganske fjern når det kommer til slike ting, så hadde nok ikke langt merke til det, men man kunne jo med fordel fortalt om det på forhånd da. Enten om det var på grunnlag av det du forteller i tråden, eller om man faktisk har et problem med lekasjer om natten. Bedre å bli fortalt det enn å finne ut sistenevnte på den harde måten haha Anonym poster: 33c13caf79653fdfc644c009af604aad
Gjest Maruwan Skrevet 8. juli 2012 #6 Skrevet 8. juli 2012 Ser man tisselakenet da, du har jo laken over? Uansett hadde jeg ikke brydd meg nevnverdig, hadde jo kanskje vært litt redd for å ligge inntill deg om natten da Nei, en ser det ikke. Men en kjenner det kanskje når en beveger seg, det knitrer litt. Jeg er ganske fjern når det kommer til slike ting, så hadde nok ikke langt merke til det, men man kunne jo med fordel fortalt om det på forhånd da. Enten om det var på grunnlag av det du forteller i tråden, eller om man faktisk har et problem med lekasjer om natten. Bedre å bli fortalt det enn å finne ut sistenevnte på den harde måten haha "Skal vi stikke hjem til meg? Jeg har tisselaken, altså." Hmmm...vet ikke helt.
tynntjukk Skrevet 8. juli 2012 #7 Skrevet 8. juli 2012 Var veldig glad for at jeg gjorde det nå når jeg har flytta ut, for lakenet var fullt av snusmerker (har en tendens til å sovne med snusen i kjeften når jeg er full) og dessuten har jeg et rødt sengetøy som har farga veldig mye av. Dersom jeg hadde fjerna tisselakenet hadde jeg sikkert ikke fått igjen depositumet, eller hadde ihvertfall måttet betale for omtrekking av senga. Men nå var det bare å slenge lakenet i vaskemaskinen, og senga var som ny. Nesten så jeg vurderer å gjøre det samme i min nye leilighet. leser jeg dette feil nå eller bytta du aldri laken/sengetøy på flere år?? Du ble så overrasket over snusmerkene når du flytta ut? Hadde du aldri sett de før når du bytta sengetøy? 3
Gjest Maruwan Skrevet 8. juli 2012 #8 Skrevet 8. juli 2012 leser jeg dette feil nå eller bytta du aldri laken/sengetøy på flere år?? Hehe, du leste det nok feil, ja. Eller så uttrykte jeg meg uklart. Men for ordens skyld: Jeg bytta sengetøy opptil flere ganger i løpet av de årene, var bare selve tisselakenet jeg ikke bytta eller vaska :gjeiper: Du ble så overrasket over snusmerkene når du flytta ut? Hadde du aldri sett de før når du bytta sengetøy? Nei da, jeg var klar over det. Observerte utviklingen over tid hver gang jeg skifta laken. Da jeg flytta så det ut som en salig blanding av bæsj og blod. Forresten har jeg klart å gjøre det samme med snusen igjen nå. Bor på hotell denne helga, og klarte igjen å sovne med snusen. Nå ser det ut som jeg har gjort fra meg på puta. Ahhh...så flaut. Værste er at jeg skal tilbake på det samme hotellet igjen.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2012 #9 Skrevet 8. juli 2012 haha, da så hvordan er "konsistensen" på et tisselaken egentlig? Ser for meg som en voksduk av en eller annen grunn, hehe Anonym poster: 8324ee92500a0caf67dd42ca02e7601e
tynntjukk Skrevet 8. juli 2012 #10 Skrevet 8. juli 2012 kom borti den anonymknappen ser det ut til, men jeg har et oppfølgingsspørsmål: hva skjer når du sovner med snusen? Slæver du bare unormalt mye eller kommer hele sulamitten ut?
Gjest Maruwan Skrevet 8. juli 2012 #11 Skrevet 8. juli 2012 (endret) haha, da så hvordan er "konsistensen" på et tisselaken egentlig? Ser for meg som en voksduk av en eller annen grunn, hehe Min er en blanding av undermadrass og voksduk. En myk og fin vatt-aktig matte med noe voks-greier rundt. Det var p.g.a. at egenskapene som undermadrass at jeg aldri fjerna den, men nå i ettertid er jeg også veldig glad for tisselaken-egenskapene dens. kom borti den anonymknappen ser det ut til, men jeg har et oppfølgingsspørsmål: hva skjer når du sovner med snusen? Slæver du bare unormalt mye eller kommer hele sulamitten ut? Tror ikke jeg slever noe spesielt mye. Det er bare sånn normal snus-renning, og så blir det sikkert merker av at jeg har ligget og purka med leppa på puta. Ser ut som bremsespor (ikke det at jeg vet hvordan et bremsespor ser ut ) Endret 8. juli 2012 av Maruwan 1
tynntjukk Skrevet 8. juli 2012 #12 Skrevet 8. juli 2012 mhm aha, jeg noterer flittig her nå, da lærte jeg noe nytt i dag også!
QueenOfTheSidewalk Skrevet 8. juli 2012 #13 Skrevet 8. juli 2012 Min er en blanding av undermadrass og voksduk. En myk og fin vatt-aktig matte med noe voks-greier rundt. Det var p.g.a. at egenskapene som undermadrass at jeg aldri fjerna den, men nå i ettertid er jeg også veldig glad for tisselaken-egenskapene dens. Tror ikke jeg slever noe spesielt mye. Det er bare sånn normal snus-renning, og så blir det sikkert merker av at jeg har ligget og purka med leppa på puta. Ser ut som bremsespor (ikke det at jeg vet hvordan et bremsespor ser ut ) Nei, jeg vet ikke hvordan tisselaken og bremsespor ser ut . Ikke vil jeg ha forklaring heller, men skylder på at jeg ikke vil vite.
Gjest Uanonymbruker Skrevet 8. juli 2012 #14 Skrevet 8. juli 2012 Om jeg blir med en fyr hjem så er det for å pule, ikke for å analysere sengetøyet. Syns faktisk egentlig når jeg tenker over det at det er en god idè, den gamle madrassen min så ut som en krigssone med øl, mystiske flekker, kaffe og den var sikkert spermfylt helt ned til kjernen.
tynntjukk Skrevet 8. juli 2012 #15 Skrevet 8. juli 2012 spermfylt helt ned til kjernen. åååååååkey, den "hjem te dæ eller hjem te mæ, det hakke nokkanokkanokka å si"-sangen er ihvertfall bare tull. Heretter er det hjem til meg som gjelder. Er den madrassen din litt som ei sædmyr? Det surkler i fersk og knaser i gammel når du kryper oppi senga?
Gjest Skogmann Skrevet 8. juli 2012 #16 Skrevet 8. juli 2012 Dersom du blir med en fyr hjem og det viser seg at han har tisselaken på senga, er det turn-off? Eller er det snarere en positiv greie som viser at han er et ansvarlig menneske? Smart! VI har snart ødelagt madrassen grunnet at alt sædet mitt flyr rundt og lander på senga. Snus som man TROR man har lagt på nattbordet mens man leser, eller snus som ramler ut av boksen mens man leser. Fråtsing av sjokolade etter fylla, slike ting. Det er ikke mange år som skal til før madrassen er så ekkel at man helst bare vil dynke den i diesel og tenne på. Men man står ut med den noen år til! Helt til stanken blir så vond at selv kona gir seg.
Gjest Skogmann Skrevet 8. juli 2012 #17 Skrevet 8. juli 2012 Min er en blanding av undermadrass og voksduk. En myk og fin vatt-aktig matte med noe voks-greier rundt. Det var p.g.a. at egenskapene som undermadrass at jeg aldri fjerna den, men nå i ettertid er jeg også veldig glad for tisselaken-egenskapene dens. Tror ikke jeg slever noe spesielt mye. Det er bare sånn normal snus-renning, og så blir det sikkert merker av at jeg har ligget og purka med leppa på puta. Ser ut som bremsespor (ikke det at jeg vet hvordan et bremsespor ser ut ) Det ser ut som snus-renning som har havna på puta.. 1
Gjest Uanonymbruker Skrevet 8. juli 2012 #18 Skrevet 8. juli 2012 åååååååkey, den "hjem te dæ eller hjem te mæ, det hakke nokkanokkanokka å si"-sangen er ihvertfall bare tull. Heretter er det hjem til meg som gjelder. Er den madrassen din litt som ei sædmyr? Det surkler i fersk og knaser i gammel når du kryper oppi senga? Jepp, og når jeg har hatt et laken på i mere enn tre dager så lukter den hver eneste pikk som har vært i senga mi de siste 15 årene, og om jeg setter meg hardt på senga så poffer det opp en sky av størknet spermstøv!
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2012 #19 Skrevet 8. juli 2012 Jeg har overmadrass, og jeg skifter på senga hver uke. Ser ikke behovet for tisselaken da. Ikke snuser jeg heller, eller spiser på senga. For noe griseri! Tisselaken er klamt og ekkelt å ligge på. Ja, jeg har prøvd på sykehus. Aldri at jeg frivillig vil ha noe sånt i min egen seng! Overmadrassen bytter jeg hvert 4-5 år. Sånn som anbefalt. Og ellers vasker jeg trekket på den innimellom. Så her er ikke behov for noe klamt, ekkelt tisselaken. Og om jeg kom til en mann og oppdaget det, så hadde det ikke blitt mer besøk av meg i den senga der. Æsj. Anonym poster: 885d978224771cf364ac800d1f652c7d
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2012 #20 Skrevet 8. juli 2012 Nei, hadde ikke gjort noe det. Anonym poster: 94ce21eb8b3d9dac436df2eedcf50331
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå