MarianneE Skrevet 12. februar 2004 #21 Del Skrevet 12. februar 2004 Det viste jeg ikke. Er lykkelig gift, så jeg har aldri brydd meg om slikt! Men, de får styre på, vi så hvordan det gikk med Ungkaren Max! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dixie Skrevet 12. februar 2004 #22 Del Skrevet 12. februar 2004 En kompis av sambo skulle være med... Man han ombestemte seg når han så bruden.... Han ville uansett være med for å få 14 min berømmelse... Han er bare desp etter å komme på tv... Har meldt seg på Big borther, robinson osv.. Det meste som er av reality.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninach Skrevet 12. februar 2004 Forfatter #23 Del Skrevet 12. februar 2004 Dixie: Uffda....stakkars henne. Hvorfor ombestemte han seg?? Var det utseende/type jente eller annet......og ble han med eller ikke? Ser st de har spritet reklamesnutten på TV'en litt opp nå, med tøffere presentasjon og "kuulere" musikk...... ja,ja jeg håper nå det ender godt på den ene eller andre måten Vi er vel alle PR-kåte på den ene eller andre måten, men ikke for enhver pris? Klem Ninach Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 12. februar 2004 #24 Del Skrevet 12. februar 2004 Er veldig lykkelig gift jeg også altså, men akkurat dette viste jeg faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. februar 2004 #25 Del Skrevet 13. februar 2004 En kompis av sambo skulle være med... Man han ombestemte seg når han så bruden.... Mulig jeg er litt stygg nå, men.... Synes forøvrig hun er søt jeg, da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy28 Skrevet 29. februar 2004 #26 Del Skrevet 29. februar 2004 en kompis av min kjære er med, hi hi, men han er typen til det, han blir nemlig forelsket berre ei jente smiler til han. Er spent på å se om han når opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 29. februar 2004 #27 Del Skrevet 29. februar 2004 Og om en uke er det avspark!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 29. februar 2004 #28 Del Skrevet 29. februar 2004 Jeg venter spent og følger med jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå