Ninach Skrevet 11. februar 2004 #1 Del Skrevet 11. februar 2004 Heisann jenter! Lurer på om det er bare meg som begynner å synest litt synd på denne TV3-bruden som hele tiden ruller over skjermen i reklamepausene, og håper noen vil melde seg på så hun kan gifte seg? Hadde det vært meg, tror jeg at jeg hadde følt meg litt dum, når tydeligvis ingen menn melder sin interesse.................? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 11. februar 2004 #2 Del Skrevet 11. februar 2004 Hvorden vet du at ingen menn har meldt sin interesse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåveis Skrevet 11. februar 2004 #3 Del Skrevet 11. februar 2004 etter det jeg har forstått så hadde mange menn meldt seg lenge før de begynte å annonsere etter menn.. ville ikke byttet plass med henne jeg altså.. men tror det er interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 11. februar 2004 #4 Del Skrevet 11. februar 2004 Om noen har meldt sin interesse kan ikke vi vite noe om. Den "reklamen" vil gå over skjermen så lenge det er planlagt uavhengig om det er 2 eller 1000 påmeldte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 11. februar 2004 #5 Del Skrevet 11. februar 2004 Kan vel hende at noen har meldt interesse, de sender vel reklamen til søknadsfristen er ute. Men etter min mening så er man jo dum når man stiller opp på noe sånt for å finne en mann, og atpåtil skal gifte seg etter 45 dager eller hva det nå var.... Men det blir sikkert underhodende å se på da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 11. februar 2004 #6 Del Skrevet 11. februar 2004 Det er mange som har meldt seg på, men jeg synes også litt synd på henne... Det virker liksom litt trist når man må reklameres for så man får en mann! Skjønner jo at hun har meldt seg på for å blir kjendis, men å gifte seg med en fyr etter 45 dager??!!! Føler desperasjonen er litt påtrengende da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nybrud Skrevet 11. februar 2004 #7 Del Skrevet 11. februar 2004 Finnes det virkelig menn som vil gifte seg med en dame de har kjent i 45 dager?! De fleste menn jeg kjenner har betenkeligheter med å gifte seg med dama de har bodd sammen med i flere år! Nei, jeg er redd det stort sett vil være raringer som melder sin interesse der, gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninach Skrevet 11. februar 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 11. februar 2004 Coffee Jolene: Jeg vet det fordi jeg kjenner en som jobber i produskjonsselskapet som skal lage denne serien. Produksjonen skulle ha startet den 02. februar, men er fremdeles ikke igang, fordi man mangler ordentlige mannlige kandidater. Så fra den 2.februar og 45 dager fremover skulle hun finne mannen i sitt liv og giftes på den 45. dagen, men nå ser det ut som det spøker for dette......... Synest litt synd på henne, greit å ville bli kjendis, men jeg ville ikke blitt kjendis for noe sånt, tror jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 11. februar 2004 #9 Del Skrevet 11. februar 2004 Blir det bryllup etter 45 dager, kommer det sikkert til å bli skilsmisse rett etter. Ingen med litt mellom ørene gifter seg etter 45 dager. Men jeg lurer på, er det bare hun som er kvinnen der, eller er de flere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninach Skrevet 11. februar 2004 Forfatter #10 Del Skrevet 11. februar 2004 Madam Felle: Det er bare hun som er "kvinnen" der. En brud ( henne ) skal date flere menn iløpet av kort tid. Hun får "bistand" av samlivseksperter som skal finne mr. right til henne. De aktuelle mr. right'ene blir hennes dater, og hun skal gifte seg med en av disse på den 45. dagen. Problemet er bare at det ikke finnes noen dater............... Huff og huff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nybrud Skrevet 11. februar 2004 #11 Del Skrevet 11. februar 2004 Min sambo har en litt desp kamerat som han har truet med å melde på det der. Kanskje jeg skal få han til å gjøre alvor av det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 11. februar 2004 #12 Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg syns det er et merkelig konsept jeg...De fleste av mine kamerater og andre bekjentskaper.. er jo så redde for å binde seg at de løper rundt på byen hver eneste helg ,og hver gang de møter noen de liker så gjør de et eller annet så det ikke fungerer fordi de er livredde. Hvordan skal de da finne menn som er villige til å gifte seg?? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 11. februar 2004 #13 Del Skrevet 11. februar 2004 Synd på?? Jeg klarer ikke å synes synd på noen som er så interessert i å bli kjendis at de melder seg på noe sånnt. Gifte seg med noen etter 45 dager?? Galskap spør du meg. Jeg kommer ikke til å synes synd på hverken han eller henne hvis det blir skilsmisse etter 3 måneder. Konseptet er bare for dumt i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente|20 Skrevet 11. februar 2004 #14 Del Skrevet 11. februar 2004 ho sa de begynte innspillinga i går.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 11. februar 2004 #15 Del Skrevet 11. februar 2004 Noen som vet når det sendes på tv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 11. februar 2004 #16 Del Skrevet 11. februar 2004 Har sett endel eldre(35+)menn bli intervjuet i forbindelse med programmet og de sa de gjerne kunne tenke seg å bli med på ett slikt program!Menn blir vell desperate etter hvert de også!Men, jeg må si de var litt rare de som ble intervjuet..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 11. februar 2004 #17 Del Skrevet 11. februar 2004 Når er sendestart da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. februar 2004 #18 Del Skrevet 12. februar 2004 TV3 sponser jo "hele pakka", men det jeg lurer på er om de også sponser mekling når de ligger i skillesmisse...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 12. februar 2004 #19 Del Skrevet 12. februar 2004 Sendestart er visst i mars. Tror de hadde fått mer respons om de hadde hatt en kjekk brudgom og søkt etter damer som ville gifte seg.... Alle de bra mannfolka er jo kapret allerede av oss her inne, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 12. februar 2004 #20 Del Skrevet 12. februar 2004 TV3 sponser jo "hele pakka"' date=' men det jeg lurer på er om de også sponser mekling når de ligger i skillesmisse......[/quote'] Tror du virkelig de rekker å få barn før de ønsker en skilsmisse da? (Mekling er forøvrig gratis da. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå