Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Har truffet en fyr jeg liker, men han gir meg så tvetydige signaler..

Ute på byen når vi møtes er det alltid han som kommer til meg, og flørter og står i. Spenninga mellom oss er til å ta og føle på, og jeg merker at han liker meg. Han har også sagt at han vil at jeg skal være med han hjem, ligge inntil han ol. Vi har flørta masse og rota litt.

Jeg tenker mye på han, og kjemien mellom oss er elektrisk!!

Men; han er nesten 7 år yngre enn meg.. Nå ble jeg litt skremt av dette, men tenkte at vi kan jo ha det gøy iallefall.

Tilbake til de tvetydige signalene: Han spurte etter tlf nummeret mitt og jeg fikk hans nummer. Så såg jeg han ikke mer den kvelden. Dagen etter så sendte jeg en sms til han, som han brukte 3 timer (!) på å besvare. Der spurte han om noe, som jeg svarte på, og så sendte han ingen ny melding.

Mine venner hadde også sett han ute på kafe med en jente som liknet på meg, samme dag som jeg meldte han..

Hva skjer? Det er vel ingen tvil om at han har mistet interessen når han ikke svarer på sms, eller er det alderen som skremmer han?

Han virker jo så innmari interessert når vi møtes..??

Skal jeg ligge lavt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke - men man kan vel møte en av et annet kjønn på pub/cafe uten at det ligger noe i lufta? Folk har jo venner.

Eller han er single og har flere baller i lufta - det er jo ikke noe mellom dere ennå...

Tre timer på å svare på sms - det er vel ikke så lenge? (Men det sier jeg, som ikke drar med meg mobilen overalt, og som har den på lydløs)

Foreslå et møte og se om du får respons? Du har jo ingenting å tape.

Gjest som Factor
Skrevet

Enig med Vega - dere er jo ikke sammen og 3 timer på en SMS er ikke lenge hvis han ikke er storforbruker av mobiltlf.

Er det mulig at du sender ham tvetydige signaler?

Dere er i en prøve/ vente og se- fase hvor begge er litt småinteressert. Du får bare ta tiden til hjelp for å finne ut hvordan dette går.

P.s Tror ikke 7 år er noen hindring, men det spørs kanskje litt om hvor ung han er. Snakker vi om 20 - 27 år eller 30 - 37 år? Har inntrykk av at alderen blir mer og mer uvesentlig jo eldre man blir.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg kan bruke flere dager på å svare sms, så 3 timer er kort tid for meg :ler:

Tror du skal slutte å tenke for mye på dette, og heller la ting gå som de går. Nyt tiden når dere er sammen, og kanskje en dag får du svar påd et du lurer på. :wink: Men da bør du kanskje snakke med han om det. Du kan jo høre med han hva han mener med det.

Gjest Anonymous
Skrevet

Han: 21

Jeg 28..

Tror jeg har gitt veldig tvetydige signaler, da jeg ikke vil virke for interessert..

Men; jeg bruker aldri 3 timer på å svare på en sms, iallefall ikke hvis jeg er interessert i noen..

Vennene mine så oss sammen, og de sa at han virket veldig betatt..

:briller:

Skrevet

Det er ikke alle gutter som er like opptatt av SMS'ing som en del av oss jenter.

Og for å fortsette med overanalysering; hva om han ikke sendte SMS tilbake fordi han ikke ville virke så interessert at du trodde han var kjempedesperat og dermed mistet interessen for ham?

Nei, kos deg sammen med ham du, istedetfor å dvele ved slike smådetaljer!

Skrevet
. Dagen etter så sendte jeg en sms til han' date=' som han brukte 3 timer (!) på å besvare. [/quote']

Det er ikke alle som har med seg mobilen overalt hvor de går, eller sjekker den så ofte.

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen som har synspunkter på aldersforskjellen? Er den for høy når han er såpass ung? Han virker mye mer moden enn alderen tilsier.. :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Vanskelig å si. KJenner til folk som har "taklet" det og ikke taklet det. Spørsmålet er vel ikke alderen, men hvor dere er i livet - og om dere er på samme "sted" (les: f.eks. klar for å settle down og få barn???)

Skrevet

Du er 28, han 21 år. Hmmm.. Det kan være OK en stund. Modenheten på de 7 årene er enorm. Er du sikker på at han ikke har veddet med kompisene at han skal sjekke deg som er eldre??

Pedros råd: Ligg lavt!

Gjest Anonymous
Skrevet

Huff nei!!

Håper ikke jeg er offer for noe slikt! Har aldri sett på meg selv som så gammel, at jeg blir utsatt for sånne onde veddemål..

Gjest Anonymous
Skrevet
Huff nei!!

Håper ikke jeg er offer for noe slikt! Har aldri sett på meg selv som så gammel, at jeg blir utsatt for sånne onde veddemål..

må man være gammel for å være del av et veddemål?

trodde det var mer vanlig å drive med sånt dess yngre man var, ikke motsatt.. ??

Skrevet

Alder er ikke noe problem før man gjør det til et problem selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...