Gå til innhold

En kollega på jobb....

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser sånn på meg hver gang jeg passerer han eller er i lunsjen. Han er veldig trygg på seg selv og gir meg et blendende smil og hei enten det er morgen eller ettermiddag, pen er han også.

jeg blir veldig smigret av det. Syns det gjør så godt når han ser på meg, har oppdaget at jeg studerer han litt i smug tilbake hva han gjør, hvordan han oppfører seg mot andre, osv. og selvsagt er han både omtenksom og imøtekommende og hjelpsom.

huff, ja, det er visst sommer og jeg trenger en mann. Han ser nok bare mye på meg fordi han syns jeg er litt rar..

eller?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

..... jeg ser også på mine kollegaer når jeg passerer dem i gangen og smiler og sier hei. Det betyr ikke at jeg liker dem, mer enn en normalt liker kollegaer.

Anonym poster: cc724899be72b098aa8c74af8f5a36df

Gjest Tidssone
Skrevet

Jeg synes du skal nyte det hele.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

opplever akkurat det samme som deg for øyeblikket, og har bestemt meg for å finne ut om det kun er hyggelige smil eller om det er genuin interesse! skummelt, men jeg tenker; hvorfor ikke prøve?? jeg har ihvertfall ingenting å tape.

men, finn ut om han behandler deg annerledes enn andre på jobben, om han rødmer hvis du smiler tilbake eller blir veldig bevisst på seg selv når du ser på han. alle fungerer jo ikke likt, men det kan være nyttig å studere fakter hos det motsatte kjønn hvis du er i tvil.

Anonym poster: e8dcf09d5508e78167b3e2fb6f8a7ce3

• Liker 2
Skrevet

opplever akkurat det samme som deg for øyeblikket, og har bestemt meg for å finne ut om det kun er hyggelige smil eller om det er genuin interesse! skummelt, men jeg tenker; hvorfor ikke prøve?? jeg har ihvertfall ingenting å tape.